Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    *Kijkt zachtjes en stiekem toch nog even om et hoekje of er iemand is.....hmmmm....er is niemand, maar de koffie pruttelt en de waterkoker is warm.....is me toch iemand voor geweest. MJ gaat straks voor het eerst naar haar werk. Voor zichzelf het een en ander voorbereiden voor volgende week. Maar ze wou jullie nog even laten weten dat ze Jadyn gisteravond heeft laten liggen en gewacht totdat ze zelf kwam. Dat was om kwart voor 2 pas! (eigenlijk de laatste voeding van normaal ongeveer 23.30 uur!) Daarna kwam ze om kwart over 6 en heb ik haar nog even weer in bed gelegd. Daar ligt ze nu nog lekker even te slapen. Ik ben inmiddels fris en fruitig aangekleed en heb m'n ontbijtje op. Nu nog onze tassen inpakken. Wat moet je veel doen zo, voordat je in de auto zit! Het is maar goed dat ik een x oefen voordat ik echt weer aan de bak moet (volgende week). Vandaag is voorbereiden en acclimatiseren. Ha ha.*

Fijne dag allemaal!

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    **8 uur geweest! wat een rust. Sluipt maar weer weg. Ochtendagenda bekijken.**

3. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    laat ik maar gewoon goeiemorgen zeggen

goeiemorgen

4. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    haha goedemorgen meiden !
    ik volg sabbe mee naar binnen nu ...
    tim heeft al lekker gegeten en het regent hier als een gekkie
    straks lekker lunchen met mijn vriendinnen gezellig ik heb er super zin in !

MJ succes vandaag op je werk ! zal wel weer even raar zijn om er weer te zijn na zo'n lange tijd ! gelukkig is het proefdraaien...
    en zo te lezen een goede nacht
    DS wat is je ochtendprogramma ? beetje hier hangen ;) en werken natuuuuuuurlijk
    Wicjuh wat was jij al vroeg aan het denken zeg pfff
    Lucia ik hoop dag je vandaag wat hoort van H&M en dat het posi is !
    MamaNona heb je nog een beetje kunnen slapen ? alles van gister een plekkie kunnen geven ! geef je meiden maar een extra dikke knuf !
    Divi ik vind het niet erg hoor de maxi terug haha blijft Tim nog ff wat langer klein... de stap naar de buggy is er weer een vooruit he !
    en meid ik wou dat we het financieel zouden kunnen lekker thuismama zijn maarja ... ik hou te veel van shoppen
    Redone ik las dat sven veel playmobiel heeft gehad ik kan ook niet wachten tot tim met zulke dingen gaat spelen vind ik zelf nl ook erg leuk haha
    blij dat het zo gezellig was !
    eva wat jammer dat jens moest huilen ... is het nu weer ok ? zou de volgende sprong er al weer aan komen ofzo ?
    Miekje hopelijk vandaag goed nieuws van de kijkers ! ik ga voor je duimen !
    Nathalie1973 hoe is het met je meissie ? en met je kids ?
    Nath4th (of hoe was het ongeveer) hoe is het met jou ? ook nog steeds erg druk met je huis ? is het bijna klaar ?

zo en nu ff met tim spelen

5. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

@MJ: veel plezier op je werk!
    @Divi en Emma: hier ook voorlopig wandelen met de maxicosi. :D De buggy is echt nog wat groot. We zouden dan handdoeken tussen haar beentjes moeten steken zodat ze niet helemaal onderuit schuift. Dan wachten we liever nog wel even...
    @Mamanona: dikke knuffel hoor! Ook voor Jamilia.

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    zo meiden deze is om bij jullie allemaal ff snel (en misschien stiekem) een lachje op jullie gezicht te zetten !

te lief he !

7. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

8. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0

:D :D :D een grote lach op mijn gezicht :D :D :D Heel lief!

9. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Goeiemorgen

:idea: Emma:Leuke foto.

10. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hoi!

Ik heb idd iets gehoor van de h&m, maar het was niet positief...
    Ben wel een beetje depri effe. :(

Bedankt alle meiden die aan me hebben gedacht!

Vandaag trouwens een nieuwe sollicitatie, bij een groente en fruitwinkel...'t is niet de h&m, maar je moet toch wat...;)

Liefs Lucia xxx

11. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    GoeieMorgen..... :D

Hier heelijk geslapen....

om 8.30 Alysha eruit gehaald en bij ons (Jamlia en mij,we keken samen tv ) in bed gevoed.... om half 10 haa weer weggelegt en tot 10 uur met Jamilia in bed tv gekeken.... toen lekker opgefrist en aangekleed....

Jamilia had al gegeten met papa vanmorgen,ik ga nu maar ff wat te eten zoeken.....

12. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    :idea:Emma: lieve foto :) :D

13. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    :idea:Lucia: Jammer zeg..... succes bij de G&F :)

14. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    :idea:MJ: succes :D maar dat komt vast goed !

15. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    :idea:ALL: dikke knuffel :D :D

16. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    dikke lebber terug !

17. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Lucia wat jammer zeg ... hebben ze ook aangegeven waarom.. helpt je misschien vandaag bij je nieuwe sollicitatie !
    hoe laat moet je ga ik weer voor je duimen en wie weet is dit nog 100x leuker dan de H&M

zo moet je maar denken !

18. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    ik voel mij beroerd.. Heb deze nacht moeten opstaan voor motilium en ben nog steeds misselijk :(

Mijn tandpijn is trouwens over (voor wie het mocht interesseren :) ) Ik heb het twee dagen gehad, dan kreeg ik pijn in m'n kaak en dan in m'n hoofd en nu is het weg. Gek he.

Wat jesseke betreft... Ik ben nu al twee dagen korstjes van z'n hoofd aan t halen s morgens en s avonds. Maar ojee hij hefet er nog veel. Magoed ziet er toch weer wat beter uit. Ik heb alle voorgeschreven middeltjes aan de kant gezet en gewoon de goeie ouderwetse babyolie bovengehaald en dat gaat beter.

FRUITPAP... Bij wie lukt het al? Ik ben ongeveer een maand aan t proberen. Verse fruitpap gaat er NIET in, da's na drie happen overgeven en dan nog weigeren verder te eten. Met glazen potjes net hetzelfde. Een klein potje gaat er met veeeeeeel moeite in, maar veel kokhalzen en vieze gezichten. Het enige dat een beetje lukt zijn die plastic kuipjes frutapura, daar kan hij eentje van op wel met veel vieze gezichten en regelmatig wurgen. Maar hij vindt het dus echt niet leuk en m'n vorige twee hadden altijd zonder problemen verse, dus weet mij nu even geen raad.
    Hij doet t wel goed op alleen melk maar is niet meer zo verzadigd ervan. En durft soms s nachts weer eens wakker worden van honger. Ik dnek als ie fruitpap zou eten dat hij minder hongerig zou zijn.
    Ik mocht van cb trouwens patatjes beginnen geven, maar die strijd ga ik nog niet aan ze.

Grts

19. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Gelukkig is de tandpijn over.
    Hier lukt de fruithap wel dus ik kan je niet echt advies geven.Maar als je bv liga er door zou doen zou hij dat niet lekker vinden?
    Bryan lust graag vers fruit en hier gaan de glazen potjes wat minder.Die kuipjes van Frutare ook niet echt,hij vind alleen die van banaan,appel en sinaasappel lekker.

Beterschap meis,hopelijk gaat de misselijkheid snel weg

20. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey sabbe wat goed dat je tandpijn weg is maar wat vervelend dat je jezelf nu beroerd voelt
    knuffie voor jou

en wat de fruithap betreft dat is hier echt precies hetzelfde maar ook met zijn groente hap en danoontje
    hij lijkt er maar niks om te geven en zit te rillen van dat hij het vies vindt na een aantal happen gaat het dan wat beter en ik krijg er meestal maar max een half klein potje in
    ik lees dus maar mee want een tip kan ik je niet geven !
    hopelijk komt de goude voorbij !

Deel Deze Pagina