ja en t is zo gek de andere twee waren er vanaf de eerste keer mee weg en hebben het altijd, nu nog, heel graag gemogen
Hier is het precies andersom.Bryan lust het heel graag maar Danielle en Sven vonden het ook niks.Heb wel eens drama's meegemaakt met Danielle dat ze niks wou eten.
Ik hoop dan maar dat het wat beter zal gaan, en er iets uit de bloedtest komt. En tsja wat de flessen betreft, geen idee ik geef nog steeds BV, dus zou het niet weten
zo eindelijk weer voedertijd hier ai ai wat heb ik een honger haha bah heb zo'n hekel aan lijnen maar wil zooooo graag terug in mijn toffe kleding ! ik ga dus ff broodje prepare eten !
@Emma&Nona; bedankt! Ze hebben niet aangegeven waarom, was een berichtje op m'n voicemail dat 'ik helaas niet geschikt was voor de vacature'. Blijkt dat het zolang duurde voor ze bellen omdat er een sterfgeval in haar familie was...dus durf ook niet goed terug te bellen en de exacte reden te vragen... @Sabbe: beterschap! @Mili: prepare= filet americain
Dat probleem hadden we hier ook denk ik. Ben nu ongeveer 5 weken met groenten en fruit bezig en vanaf deze week gaat het pas echt goed. Jens wilde eerst ook maar een paar hapjes en eet nu ineens 2 potjes/vers op een dag. Lucia: Wat ontzettend jammer! Ik duim voor je dat je vandaag een kans maakt!
Sorry dat het hekje al dicht was Ik vind het écht een heel leuk muziekje! Heb ook een paar dingetjes van Woezen en Pip gehad. Jammer genieg niet de mobile
lucia wat jammer .. en ik zou zelf nu ook ff niet bellen maar over een dikke week kan je dat zeker nog eens doen ! nou op naar vanmiddag dan he ! succes meissie !