Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland

2. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    :idea: Redone: wat fijn dat Sven (grappig, zo heet mijn broertje ook) zo'n leuke dag heeft gehad, en lekker verwend is!

:idea: Zuurtje hoest met jou?

:idea: Divi: nog leuke plannen voor vandaag? Toch maar niet zo'n loopkar gekocht? Julen heeft er al 1, maar die staat bij m'n moeder (is van een nichtje geweest). Hij heeft er nog niet ingezeten.. wacht ik liever nog mee

:idea: MJ: zo jij was lekker op tijd vanmorgen! hahaha, ja hier ook altijd de avond ervoor al veel klaar zetten als Julen naar t KDV gaat, scheelt s morgens weer.. Werk ze! En hoop dat alles goed gaat met Jadyn op t KDV..

3. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Hopen we ook.... Komt vast goed allemaal!
    Denk dat we de flessen gaan verhogen, zo blijft ie een beetje in t ritme van 4 flessen ipv terug gaan naar 5...
    Thanks voor t meedenken!

4. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    :idea: DS: werkze meid!

:idea: Tinusje: hoe gaat t meid, hoop dat het goed gaat met je en je kleintje!

Nu ga ik weer aan de scriptie....(dat ding moet toch echt een keer af, dus hoop dat ik er vrijdag klaar mee ben..)

KUS

5. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    @sabbe: de kokhalsreflex zorgt ervoor dat babies zich niet verslikken, maar dat zorgt er ook voor dat vaster voeding moeilijker te slikken is. Ze groeien hier overheen en dan kunnen ze ook happen en slikken.

Ik wil trouwens in plaats van de potjes beginnen met stukken groente ne fruit. Rapley of zo.

6. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Succes met je scriptie. Nog even volhouden!

7. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Becaatje, dat heb ik ook ooit eens gelezen. Heb het in het beging een paar keer gedaan met een gekookte wortel en stuk peer. Had het idee dat Jens zo niet veel binnen kreeg. Misschien binnenkort maar weer proberen.
    Ben wel benieuwd hoe het bij jou gaat! Hou je me op de hoogte? Ik ken nl verder niemand die het ook zo doet.

8. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    ik heb het boek gekocht van stefan kleintjes, en daar staat ook in dat ze waarschijnlijk de eerste tijd niet echt veel eten, maar vooral ontdekken. en dat is niet erg, want het is bijvoeding en nog geen zelfstandige maaltijd.

Ik ga binnenkort een banaan proberen en een korst brood, kijken wat er gebeurt.

9. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Daar zit natuurlijk wel wat in. Ik heb alleen het idee dat Jens het op dit moment wel nodig heeft want hij heeft veel honger! Toch ga ik het ook maar weer eens doen. Went hij aan het eten.

10. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

DANK JE :D

11. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

schiet er idd maar eens mee op.... die Senseo komt er zo ook niet van :)

whuhaha :D

12. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

hahah dat kind van mij eet alles..... gepureerd... stukken.... vooral de huzarensalade (met stukjes doperwt,wortel en ui) vind ze lekker :)

13. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
  14. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Thanks...

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ai ai tim ligt huilend in bed....

zielig hoor

ik moet ff doorbijten .. hij is gewoon zo moe....

maar gebeurd hier niet zo snel dus ff tanden bijten ..

16. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    ach en anders is er die date over 17 jaar en 7,5 maand :p

17. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    sneu he....

ik ben er heel "makkelijk" in hoor,maar word daarom ook nog wel s betiteld als slechte moeder,die t kind laat huilen.... :rolleyes:

18. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    kga kleine jammerend A ook maar s in t verschoonde bedje doennnnn,wat zal e blij zijn... haar 1e schone bed in 4 maand \:D/

dat is uiteraard een grapje :)

19. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Laat je hem dan huilend liggen tot hij zelf in slaap valt :(:

Jana huilt 's avonds ook wel omdat ze doodmoe is (en slaapt vervolgens slechts 1u). Dan probeer ik haar te troosten en meestal slaapt ze na 5 minuutjes op mijn arm. Laat ik ze liggen, geraakt ze helemaal overstuur en wilt ze zeker niet slapen. Als ze (bijna) slaapt leg ik haar terug in bedje. Ze opent vaak nog haar oogjes, maar gaat dan echt wel slapen.
    Bij de nachtslaap kan ik haar gewoon wakker in bedje leggen en dan valt ze zelf in slaap :) Ze slaapt dus ook zonder dat ze op mijn arm in slaap valt.

@MamaNona: ik wil wel nog even meegeven dat ik de mama's die hun kinderen even laten wenen NIET als slechte moeders zie hoor. Het is alleen dat dat hier niet werkt. Volgens mij is dit nogal kind-afhankelijk :D

20. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Ik laat Jens ook veel liggen hoor als hij huilt. Niet altijd natuurlijk maar meestal wordt hij vanzelf stil. Soms duurt het maar 5 minuutjes, soms meer dan een half uur. Gisteren was het wel veel langer. Ging ik kijken of ie een poepbroek had, kreeg ik n BIG SMILE. :rolleyes:

Deel Deze Pagina