Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Was stervensdruk... pffffff.

2. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    ach ja.... als ik zie dat aysha moe is,dan leg ik haar in bed.... de ene keer valt ze gelijk in slaap,de andere x moppert ze wat en weer een andere x krijst ze vreselijk en is het met een paar minuutjes gebeurd....

een heel enkel x huilt ze "normaal" en kan dat wel een half uur duren....

krijst ze langer,dan kijk ik even ( om de deur of via cameraatje) wat er is,maar pak haar niet snel uit bed... ik geef dr dan wel s een kusje of praat wat,maar pak dr niet op.....

Van het "op de arm in slaap tutten" ben ik geen voorstander....een goed voorbeeld van waarom niet vind ik dit : een vriendin van mij heeft een kleine van bijna 4 jaar en moet nu nog steeds 's avonds bij het kind blijven zitten tot het in slaap is gevallen....

Mét het gevolg,kind word wakker,mama weg.... DRAMA! dat heb ik hier ook al eens gemerkt,als kleine A bij mij op schoot in slaap was gevallen en ze werd in bed wakker,was ze panisch... als ze alleen in slaap is gevallen is dit niet het geval :rolleyes: raar heh...

ik heb wel 2 hele makkelijke meiden vind ik eigenlijk :D ben dr best trots op!

Nouja nu genoeg NANNY LOOK A LIKE gelul....

IEDEREEN MOET GEWOON DOEN WAAR HIJ OF ZIJ ZICHT GOED BIJ VOELT ! ! !!

hahha best lollig om te zien hoe iedereen het kind @ bed doet.....
    ( is een leuke voor op de MMH!)

3. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

hahaha ja.... ik stop dr ook altijd fis en fruitig in bed,maar als t huilen langer aanhoud check ik idd even met mijn neus,ver in de dekens gedrukt, of ik iets ruik.... bij twijfel gaan we kijken in de pamper :p

4. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

:) moest je echt een x aan t werk dus :p

5. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Hier ook zo :).

6. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Scheelde een haar of ik had overwerk :confused:.

7. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Haha, is een goede beschrijving van hoe ik het doe. Met wat jij zei over op de arm in slaap vallen heb ik heel snel afgeleerd in het begin. Had steeds een krijsend kind in bed!
    Maar... ieder op zijn manier hoor. Het is maar net waar je je prettig bij voelt én hoe je kindje is.

8. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

whahahaha :)

9. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Ga jullie weer verlaten. Jens even eten geven, wachten op papa en dan weg. Heb een BBQ van m'n werk. Heb er niet zo veel zin in. Het is veel te slecht weer!
    Een fijne avond nog en misschien tot straks

10. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

ja zeg ik ook altijd......

Ik ben misschien ook wel zo "zo" ertegen omdat ik in mijn omgeving nog geen "makkelijke" kids heb meegemeaakt die in slaap getutteld moesten worden.... :)

11. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    have fun op de BBQ,hier schijnt momenteel de zon volop,maar het waait zo gigantisch hard!

12. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Hier ook geen slapende Julen op mijn arm.. Die gaat niet eens slapen op mijn arm... hahahaha, heeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms valt ie in slaap tijdens een fles (maar das echt sporadisch) om dan vervolgens tijdens het verschonen van de luier weer lekker wakker te zijn :D

13. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Nou dat was niet leuk hoor :(.
    Ik moest twee afdelingen in mijn eentje beheren. En toen kwamen de patienten ook nog even op het tijdstip dat ik naar huis mag.
    En ik kon mijn apparatuur niet ijken, want gister was de servicemonteur er, en die heeft een essentieel onderdeel kwijt gemaakt. Dus kon ik die meting niet doen. De servicemonteur was vrij en neemt zijn toestel niet op. Dus kon ook weer daar achteraan bellen.

14. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Toch veel plezier gewenst! Hier is t ook slecht, qua waaien.. No nog een zonnetje maar er zijn ook al buien langsgeweest..

15. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Jens valt ook echt niet meer in slaap op mijn arm. Zelfs niet in ons bed. Meneertje wil alleen zijn EIGEN bed! Maar ja, dat hebben we hem dus ook aangeleerd. Toen hij pas geboren was, wilde hij alleen maar OP ons slapen. Blij dat ie dat niet meer doet :) :) (8,5 Kkilo)

MamaNona, dankjewel Het is hier nu ook even droog. Zal straks wel weer gaan regenen. Zo is het al heel de dag. Hoop dat mijn collega een groot huis heeft, kunnen we lekker binnen zitten!

16. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Dat klinkt als een zware dag! Hoop dat je eerst volgende werkdag een stukje soepeler verloopt!
    Knuff

17. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

vind ik wel leuk :p

normaal heb ik dat soort dingen altijd,maar lees nu dat ik dus niet de enige ben :) :)

je volgende werkdag word vast gecompenseerd met rust :p

18. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    He, met z'n 3e tegelijk om 15.40.... Wij zijn STOER

19. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    geen van mijn meiden heeft op schoot,bij mij in bed,laat staan OP mij willen slapen.... hahahaha...... ik ben er zo'n een van....

"iedereen kan niet wachten tot ze met de kinderkamer kunnen beginnen en dan is de beeb er en dan moet t kind bij hun op de slaapkamer in een wiegje of in bed,maar t heeft toch een eigen ledikantje op de eigen kamer...." ( klein behuisden uitgesloten)

WHAHA MEIDEN BEGRIJP ME NIET VERKEERD HOOR HIHIHIHI IK SNAP HET ALLEEN NIET..... :)

nogmaals iedereen moet lekker zn eigen ding doen hoor,ik bedoel er nix kwaads of bevooroordelends mee ( is dat een woord :rolleyes: )

20. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

dat is heftig zeg !!!!!

jaa die heb ik lang niet gebruikt heh :p

Deel Deze Pagina