Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    Miekje,

mss fout begrepen, maar ze bedoelden gewoon aardappel en groenten. Ik zeg patatjes. Maar vind het hoedanook te vroeg.

beccaatje,

ik ben ook geneigd naar rapley over te stappen en hem gewoon estukken te geven. Mss es laten spelen met een stuk banaan om te wennen of zo. Ja ik wist ni van die kokhalsreflex, zoals ik eerder zei, bij m'n andere kids ging het er in als niets...

nona,

ik laat jesse ook huilen soms hoor (al huilt ie zelden). Ik ben voor zover ik weet geen slechte mama...

grrrrrrrrrrrrrr.... ik haal net jesse uit bed en weeral bloed op z'n hoofdje van t krabben...

2. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    KNUFFFF VOOR JESSEKE

3. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    hij geeft ne stevige terug ;)

4. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    zow hebben met 2e 1uur gevuld pfffffff herb geen zin hahahah wil lekker bij mannetje zijn maar ja vrydag en zaterdag nog dan 2weken vakantie

5. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

hahaha das lief!

6. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

:rolleyes: ik snap je nie.... :oops:

7. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    \:D/ kreeg weer een nieuw boekje van H&M binnen :p

8. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    huh, welke dan?
    Wil ik ook (zei ik met één hand jens eten gevend)

9. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    ga nu naar www.hm.com en koop kinderkleding met 10 % korting met code 8143 !!!!

10. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
  11. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

een dun boekje....

12. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    hahaha ik ga vanavond shoppen :p

13. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    ow Alysha wakker.... die mag om 16.30 weer eten,dus die ga ik ff uit bed halen.....

tot straks! (vanavond,andere x :p )

14. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    heb geen zin om te werken wil lekker met de kleine knuffelen

15. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    meiden bij mij begint te kriebelen voor 2e kindje

ik begin de bevalling en zwangerschap een plaatsje te geven en nu begint het te kriebelen
    bij wie nog meer?

16. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

nou tim is nu op zijn eigen bed !
    tim slaapt nergens anders omdat hij dat ook niet echt gewend is .. campingbed of bed bij andere prima maar wel in een bed !
    tim heeft vanaf dag 1 de nacht niet bij ons op de kamer geslapen en (ondanks dat ik dat ook stiekem wel eens had gewild hoor ) nu zijn we het niet meer gewend !op centerparks konden we er niet van slapen elk zuchtje en kreuntje
    tim is geboren met KS en in het ziekenhuis hebben ze hem de eerste nachten bij de zusters gehouden ik kon niks van de pijn en het deed me nog meer pijn om het een vreemde wel te kunnen zien doen
    daarna was het advies op de eigen kamer zodat je er later niet weer een andere gewenning aan moet geven en dat heeft hier prima gewerkt
    als tim al huilt of mopperd dan laat ik hem zeker liggen bij overstuur huilen is het wat anders dan ga ik 2x om 5 min kijken en dan een dikke knuffel dat werkt wel
    vanmiddag (en dit was de eerste keer voor mij :oops: ) was hij overstuur en aan het krijssen
    ik heb hem uiteindelijk uit bed gehaald en ben samen met hem in ons bed gaan liggen en Mr T was tevreden maar geen slapen !
    om 4 uur de fles die hij diep slapend half op heeft en nu ligt hij weer in zijn eigen bed !
    hij is stil en straks ik hoop dat hij lekker slaapt tot een uurtje of 6 dan gaan we weer verder zoals altijd als het lukt !

ik vind dat geen kwestie van wel of niet slecht iets doen we doen het allemaal op ons eigen maniet het best zoals wij denken dat iets het beste is
    ook ik krijg wel eens commentaar (tja iedereen weet het beter) maar dan denk ik juist dat hun het in mijn ogen anders en misschien een soort van verkeerd doen ...

en als iemand zou zeggen dat ik een slechte moeder ben dan ram ik die persoon serieus op zijn of haar gezicht !

17. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    je moet doen wat jij denkt dat goed is elk kind is anders

18. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

bij ons :D

we gebruiken geen ac,maar doen niet aan tijdklussen :p

19. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Net als alle andere mama's.. we doen het op ons eigen manier. En sommige kindjes hebben een huilmomentje nodig (om even van zich af te huilen.. ja wat kunnen ze anders.. de dag doorpraten gaat zo lastig he..)
    Julen huilt bijna bij elk slaapje eventjes. Maar hij heeft dus de laatste tijd ook van die krijsbuien.. Ja, wat doe ik dan.. Soms weet ik dat ie ook moe is en dan gaat ie echt even zijn bedje in.. Ik kom dan elke 5 min even kijken, knuffelen en speentje geven.. De ene keer duurt t langer dan de andere keer dat ie dan slaapt..

Sommige kindjes hebben dat niet (een huilmomentje)..

Wij kennen onze kindjes tenslotte het beste en wij maken de inschatting van wat er eventueel aan de hand kan zijn ( moe, pijn, willen spelen/knuffelen).. Ja toch?

En idd de eerste die tegen me zegt dat ik een slechte mama ben, diegene kan zich maar beter bergen.. :evil: :evil: ...

20. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    okee hahaha ja slik wel de pil hoor en eigelijk ook nog condoom behalve gister wou vriend lief niet hahah

maar wil zo wie zo wachte ivm trouwen hahaha anders pas ik niet meer in me jurk

Deel Deze Pagina