hhahaa zielige jij! dikke knufff veel water drinken... ieder half uur een heel vol glas geeft een vol gevoel en geen honger gevoel dus lekker met een soepstengel erbij
nee doe er eigenlijk niks voor wat wel moet kan niet meer in me oude kleren omda me heupen breder zijn geworde meiden vraagej? heb hechtinge gehad aan binnekant en met sex en met tampon inbrengen doet dat nog zeer iemand daar nog meer last van?
ik zit ondertussen maceroni te eten...... lekker penne met stroganoff gehakt ( ja en kruiden dan he ...) Jamilia is bij mn moeder ,die heb k daar heen gebracht vanmiddag,die komt vanavond terug.... morgen mag ze een half uurtje komen kennismaken op de PSZ omgekeerde van hier... ZSP ) Volgende week mag ze er 2 dagdelen heen!
is nog te strak denk ik..... meer sexen,rekt ie van op ( serieus waar.... ) ik durf nog geen tampons te gebruiken,ben bang dat ik ze niet meer terug kan vinden in die echo put
Ik had een foto gemaakt gisteren van Alysha en toen moest ik in 1 x aan deze foto denken..... dit is jamilia!
meid het is dat je het zegt anders had ik zo geloofd dat ze alle 2 van kleine A zijn ! en zal wel ff wennen zijn als lieve J naar KPZ gaat ... errug stil lijkt me