haha ik ook ! ik zou tim om 6 uur wekken maar het blijft stil en ik zit hier ff zo lekker ! tja zijn hap is rond half 7 dus ik ga hem nu toch maar wakker maken haha zal ook eens gaan plassen ! ik moet al een uur ...........
hahahha. ga 's plassen dan.... alysha ligt ondertussen al weer lekker te slapen in bed en het is zooooo stil zonder Jamilia hier.... ( is nog bij mn moeder) paps is de olie aan t controleren van zn auto en ik... ik kijk het nieuwe H&M boekje in en bedenk me dat ik Jamilia dr kast uit ga pakken en kleding ga uitzoeken wat te klein is / niet meer leuk..... ( ik zal een voor en na foto maken.... )
Nou, ik mag morgen een dagje proefdraaien in de g&f-winkel! Maareuh...nu moet ik heel de tijd huilen, heb het gevoel dat ik ons meiske in de steek laat... Ben ik echt zoooo raar?
neeeeeeeee dat is echt niet raar meid ik heb lopen JANKEN ! de avond voordat ik weer moest werken mijn man vroeg zich al af of ik wel normaal was volgensmij haha ik had geen ogen de volgende dag maar op mijn werk geen traan gelaten gelukkig ! je moet er ff doorheen ... hoe vervelend ook ! komt goed en kei goed dat je morgen mag komen ! laat stiekem ook maar een traantje van geluk ! knuffie
haha kom op met die foto's ! hier is de blaas weer leeg en tim zijn buikje weer wat gevuld met boontjes maar lekker vond hij het niet haha ik heb vorige week ook alles omgehangen van 62/68 naar 68/74 nu ! en nu hangt zijn kast gelijk weer zo vol eigenlijk jammer want ik ga zaterdag naar de H&M maar heb dus nix nodig is allemaal nog van kraamfeest ! maar hierna is het wel ver gedaan !
@ Emma : elke ochtend behalve dinsdag! Ik zal al een kwartier trouwens, toen ik begon te denken vanmorgen Leuke foto! Ikke zooooooooooooooo jaloers! @ Lucia: jammer meis! Succes bij je volgende sollicitatie! -edit- wat leuk, een dagje proefdraaien! succes! @ nona: die lijken echt op elkaar zeg! Kleine A en grote J!
Lucia, wat fijn dat je morgen al mag proefdraaien! Succes.. Enne het is helemaal niet raar hoor, dat je die gevoelens hebt! (heb ik ook).. Emma: en.. luchte t op, plassen?! Nona: zow, die lijken op elkaar zeg! mooie foto's trouwens! Dag lieve Jadyn, hoe is jouw dag op het KDV gegaan? De mijne wisselvallig.. All: Julen mag nu niet meer naar het KDV omdat ringworm heeft (is zelfde schimmel die spruw veroorzaakt) Hij heeft t al een tijdje.. Wist ik veel dat t niet mocht.. Nu wachten totdat t schijnbaar over is.. Zal morgen eens bellen met t hoofdkantoor, want er staat niets over in de ziekteklapper die we hebben gekregen..
hey die brengen geluk ! kan je wel ff gebruiken ... dus ik dacht ik stuur hem jouw kant op ! vanacht anders vallende sterren kijken mag je een wens doen !
zou hij daar misschien last van hebben gehad en daarom wat hebben gehuild ? en ohoh ik ben gelijk een kilo lichter haha
Nee, dat is niet waar hij last van heeft. Heeft al heel lang heel droge plekjes, en nooit signalen af gegeven dat ie daar last van heeft. Ik mag ook gewoon zalf smeren, meneertje lacht net zo hard door.. Gaat zich niet anders gedragen iig als ik smeer.. Zow, dat gaat snel hoor, meteen een kilo lichter (helaas is t alleen vocht ...)