en hoe was je dag ? schoot het een beetje op ... of heb je elk minuutje op de klok gezien ? en hoe is het met je meissie gegaan vandaag ?
oh eh dan ff anders Willy moet je kijken wat kleine lieve A allemaal nog heeft in die kast maar lieve J heeft daar nog niet eens de helft van ........ het is nu 10% korting bij de H&M en dat is dan toch mooi meegenomen he !
hahahaha die heeft dr kast idd TE vol .... hahahaha zielige Jamilia ( die overiegens nog niet thuis is.... OW OW OW OMA TOCH )
whahahaha, leuk!En herkenbaar.. af en toe slaapt Julen zo....hihihi enne.. ze past nog steeds de slofjes! Goed zo! Julen heeft maatje 19.... (prenatal schoentjes..)
slapen doet ze nog steeds op dr rug.... ( in bed dan...elders op dr zij,buik,rug) slofjes passen nog \/ ze heeft maat 16/17 ( puma/nike), ik heb boven nog een heleboel nike schoentjes staan van Jamilia in maat 20-21 nog wel 6 paar ofzo.... en nog een leuke puma schoen,wit met oranje bies... errug stylie! Julen al maat 19
Dag lieve Julen (en andere geinterresseerden). Met mij ging het weer heel goed op het KDV vandaag. Vanmorgen wou ik eerst niet slapen, maar later heb ik twee keer langer dan een uur geslapen. Het drinken ging vandaag niet zo goed. Eerst een x 110 cc en de volgende voeding maar 90 cc. Toen ik met mama thuis was haalde ik de schade weer in. Om kwart voor zes dronk ik mijn persoonlijk record van 190 cc! Mama ook weer blij. Dat arme mens had me zo gemist vandaag...hihi. Jammer dat het bij jou nog niet zo super ging, Julen....misschien moet je maar een x op mijn KDV komen! kusje van Jadyn
Ja, meneer leeft op grote voet.... Zijn neefje van net geen jaar ouder (is van 26 maart 2007) heeft net zulke grote voeten als Julen.. Hihihi. (hij leeft dus op kleine voet..)
Hey lieve Jadyn, wat lees ik nou? een nieuwd record van 190 cc! Wat goed van jou! En wat super cool dat je het zo naar je zin hebt op het KDV! Misschien is dat wel een goed idee, een keertje kijken op jouw KDV.. Enne, jouw mama is net zo 'raar' als die van mij.. Die knuffelt me zowat PLAT als ik thuis kom van het KDV of van Opie of Omie..hihihihi Kus van Julen