goeiemorgen Jamilia en Mamanona:Veel plezier vanmiddag op de PSZ. En even lekker geshopt bij H&M zag ik. Ik heb straks 2 sollicitatiegesprekken.Duimen jullie voor mij : : Gisteravond voor het eerst weer getraind voor handbal.Ben meer als een jaar eruitgeweest.Eerts had ik mijn hand gebroken en vlak daarna werd ik zwanger.We hebben bijna een uur op conditie getraind en ik liep de jongere dames er uit.Vond ik best wel goed van mijzelf.(ego even hoor)
goeiemorgen allemaal! mamnona, leuke foto's en jah zo ligt jesse er tegenwoordig ook vaak bij. Voeten... Jesse (vijf maand bijna) en jarne (2 jaar bijna) schelen slechts één schoenmaatje Jarne heeft ne 20, Jesse past 18-19. Maar als hij geboren is, was t eerste wat ik zei WAT EEN GROTE VOETEN (EN NOG IETS DAT HEEL ERG OPVIEL ) DAT WORDT VAST EEN GROOT KIND Ik heb maandag ook de kast leeggehaald van jesse. Alles 74 80 ligt nu klaar en doet zooooooooooooo'n pijn. Gek he. Hij kan nu in veel kleertjes van jarne, doordat hij zo groot is komen de maten-seizoenen wel overeen. Dus moet alleen nog wat bijvullen. jesse past nu trouwens 74 80 en z'n broertje past nog steeds 86. Dus scheelt ook niet veel meer Heb vandeweek trouwens twee leuke H&M shirtjes gekregen van m'n zusje Ik zou zelf ook wel es willen shoppen voor kleertjes, maar heb al vrij veel (mss wel genoeg) en budget is er ook niet echt naar nu. Mss eerst wat verkopen dat niet meer past. Kan ik meestal heeeel wat mee terug kopen. Jeetje ik ben verder al alles weer kwijt... ow ja, jesse weigert al twee dagen z'n flesje leeg te drinken. Z'n tweede tandje komt nu ook goed door. Mss ligt het daaraan. Ben ik niet gewoon van m'n binkje Fijne dag allemaal! grts
Samantha ook. Daarom lukt terugrollen van buik naar rug (nog) niet goed. Ze komt tot haar zij (in dus die houding), en dan ligt haar hoofd in de weg .
Goedemorgen meiden ! ik schuif bij ........ Tim al lekker verzorgd en ben zelf ook al ff onder de douch geweest ! om 12 uur werken heb ik ff geen zin in maarje we moeten poen hebben he ! DS ben je lekker vrij vandaag of ben je weer aan het werk ? Redone meissie ik duim duim duim duim duim ! wat spannend en 2 gesprekken nog wel ! en jij had zo mee kunnen gaan naar de olympische spelen haha Sabbe dus jesse heeft ook grote voeten ! wat is dat toch met de maart jongens haha ! leven allemaal op grote voet ! en ai ai tweede tand al ! tjee dat gaat snel ... Jamillia heel veel plezier op de PSZ ! hopelijk is het leuk en maak je er weer wat nieuwe vriendjes bij ! mij lijkt het wel leuk daar lekker veel nieuw speelgoed om mee te spelen en vraag je mama maar om een extra snoeppie mee als dat mag knuffie van ons en ik hoor graag hoe het was ! ok ! ik moet wel werken tot 8.30 dus kan ff duren voordat ik iets terug kan schrijven ! maar zal wel aan je denken Nona lig je nog lekker in je bedje ! zalig zeg zo blijven liggen en kleine A wil misschien zo de rest nog drinken goed van je dat je de bestelling los kon laten en live shoppen is eigenlijk nog leuker he ! ik ga zaterdag zal aan je denken haha Thanks voor je briefje ! maar ik blijf voorlopig toch nog bij de potjes hoor ... als ze ergens streng in zijn is het in babyvoedig dus het zal heus wel goed zijn ! zo ff met tim spelen
\/ ik ben niet meer alleen.... redone: & goed hoor dat je ze eruit liep shoppeni s gecanceld ik ga volgende week ff de stad in
goedemorgen allemaal! Alles goed met jullie? mamanona: verstandige keuze om in de winkel te gaan kijken. Niks aan als je zo lang op je bestelling moet wachten. Ik heb gisteren mijn bestelling binnen gekregen! Met in totaal 20 euro korting door de codes! Helemaal geweldig. Zal zo ff linken naar wat ik allemaal besteld had. Ik houd alles in ieder geval. Dus moet nog wel 43 euro betalen (ipv 63 !) Vannacht goede nacht gehad qua voedingen. Qua slapen was het minder. Toen ik gisteren ging slapen heb ik Jadyn dus laten liggen en die kwam om kwart over 12. Daar keek ik niet van op. Ik gaf haar een dikke fles van 200 cc en ze heeft daar 180 van opgedronken! Alleen maar goed aan het begin van de nacht. Om kwart over 3 kwam ze weer en had ze een poepluier. Ik heb haar verschoond en een knuffel gegeven en weer in bed gelegd en ze ging weer slapen! EN KWAM PAS WEER OM KWART VOOR 6! Joehoe, die kant moeten we op. Om 6 uur heeft ze lekker uit de borst gedronken. Toen heeft ze nog geslapen tot half 8 en is ze wakker geweest tot kwart voor 9. Nu ligt ze lekker even weer te slapen.....Super he? meer reacties volgen....
Sabbe: DAT ZEIDEN ZE VAN ALYSHA OOK "ze ziet er kerngezond uit,maar wat een grote voeten " was ik het toen mee eens,vind het nu wel meevallen..... en wat een maten komen er voorbij bij jouw zeg!POEH POEH
Aan het werk. Probleem met missend onderdeel is opgelost... Pfhew. @Nona: Misschien toch rustig. De arts die de meeste pt. in stuurt is nog op vakantie .
hey MJ dat klinkt idd als een goede nacht ! en 180cc op dat is keurig ! DS gelukkig is probleem opgelost en werk ze !
Goede morgen allemaal Het zonnetje schijnt hier lekker, hopelijk blijft dit zo vandaag! Straks even naar de markt en verder weten we het nog niet voor vandaag. Mijn mannetje gaat vanavond nog vissen met de man van mijn nicht...Dus moeten ook zorgen dat we weer optijd terug zijn. Zaterdag zijn mijn mannetje en ik 8 jaar samen! ....hij heeft al gezegt dat we lekker uit eten gaan Verder is het met mijn been wat minder, heb nog meer pijn...maarja dat zal wel weer overgaan denk ik dan maar Met ons kereltje gaat het heel erg goed! het is zo'n ontzettend vrolijk kereltje... hij lacht de hele dag ...en is lekker aan de brabbel. Mooi mannetje!
Ik ga even beetje klungelen hier..... Alysha slaapt nog en Jamilia is rustig aan t spelen..... correctie:Alysha is aan het wakker worden...
Jee wat naar van je been zeg! nogmaals dikke knufff leuk joh.. uiteten.... dat hebben wij al zo lang niet meer gedaan met zn 2en..... dat is al wel 3 jaar geleden denk ik,als het al niet langer is :rol: fijn dat alles met de kleine zo goed gaat!
Ik ga ook even weer voor school aan het werk. Dat is lastig op deze laptop met internetverbinding...maar ik ga het proberen. Zal ik ieder geval msn op offline zetten....of helemaal uit...hihi
haha tim ligt lekker te kletsen en spelen op zijn bedje ! ik begin me af te vragen of hij zijn ochtendslaapje nog wel nodig heeft ! misschien die er maar eens uit gaan laten en smiddags wat langer naar bed . haha hij ligt me toch verhalen te vertellen !