Jadyn ligt al vanaf kwart voor 9 op bed! Ze heeft haar laatste voeding om 6 uur gehad en ze slaapt nog!
Alysha had net een beetje honger en t was nog geen fles tijd,dus ik d8,doe vandaag is wat anders dan fruit.... verkrummel liga stap 1 doe dr 60 water / 2 voeding bij maak t dik met nutrix vanile lekker papje en lekker dat ze t vond.... was t er dan ook niet me eens dat t bakje leeg was..... hihihi
haha wat een smikkelkontje ! en idd sabbe ik ben ook wel beetje jaloers dat ze alles zo lekker vind ! tim heeft fruithap ook maar weer voor een 3e op .. ach het is extra he !
haha nou hij viel toch maar in slaap en voor het geval we dan allemaal in slaap knallen zend ik die beelden maar niet uit !
jesse had gisteren een half kuipje frutapura op. Dat is dus twee keer niks. Een paar schepjes en dat na een maand proberen al.
hier ook zo sabbe ! wordt je beetje moedelloos van he ! maarja ik geef niet op ooit komt de dag dat hij echt wil hopelijk snel ! knuffie
meiden man is thuis dus die neemt het over en ik ga werken ! fijne dag nog en misschien tot vanavond ! dikke knuf van ons
Hoi hoi, Hier ben ik weer ff. Hoeveel slaapjes doet jullie kleine nog? Daniel meestal drie. Twee van drie kwartier en eentje soms wat langer. Maar hij weigert de laatste tijd tussen 17.00 en 20.00 uur te slapen maar is dan wel bekaf. Hij vind het te gezellig lijkt het als papa ook thuis komt rond 18.00 uur. Helaas nu even wat minder. Ze zijn een huis verderop aan het verbouwen (al 3 maanden) en deze week heeft die man vrij. De hele dag door geboor en getimmer. Zucht. Je hoort het door het huis van de buren heen dus. Lekker isolatie. Je kan er niks aan doen maar irritant is het wel. Hopelijk zijn ze nu eens klaar maar daar lijkt het nog niet op. Het huis is nog kaal haha. Hij heeft ook het hele huis gestript. Legt zelf opnieuw elektriciteit aan etc. Ben er niet zo blij mee. En nu staat het huis van de buren ook nog te koop. Hoop dat dat voorlopig even zo blijft. Met groentehap ben ik net begonnen. gister heeft hij toch aardig wat lepeltjes gehad. Ik kijk niet zo naar de hoeveelheid, dat komt wel. Ik volg gewoon zijn ritme. Hij keek er wel vies bij (worteltjes en aardap). Ik heb zelf ook een hapje geproefd en vond het nou niet echt dat ik zeg van mmmmm Toch spuugde hij niks uit. Bij het fruithapje wel. Misschien kun je dat eens proberen Sabbe. Daniel vond het groentehapje veel lekkerder leek het. Maar bij elke hap eerst wel vies kijken haha. Even foto's genomen natuurlijk. Laatst ook al bij het fruithapje
Wel een goed idee.ik heb Bryan ook al liga gegeven zo in de hand maar hij vond dat maar niks.Ik heb bij de andere kids wel eens liga met sinassappelsap gemaakt dat vonden ze ook erg lekker.
hahah nou hoeft niet hoor.... Ik ben er zelf ook heel blij mee,Jamilia wou namelijk nooit wat.... heeft nu nog duidelijk voorkeuren en anders doet ze nog wel s moeilijk.... maarjaaa ieder kindje is anders en misschien eet alysha over ene poos wel nix meer en die van jouw alles!
haha nouja.... alysha nam de fles net maar voor de helft weer..... achjaaaa die meld zich wel weer als ze honger heeft