Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

met sinaasappelsap? :rolleyes: hahah nouja gaan we ook maar s een x proberen :p

2. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    :idea: was ik ook weer. Jadyn werd om half 11 wakker en na het wassen en aankleden heeft ze om 11 uur een persoonlijk record gedronken! Ze heeft 200 cc op :whistle:. Geweldig zeg. Hier worden de laatste tijd regelmatig records gebroken! Ze ligt nu nog heerlijk te spelen. :idea: Nona: die regelmaat....tja....veel regelmaat heeft Jadyn eigenlijk nog niet....ik denk niet dat ze door een uurtje extra slapen helemaal in de war is ofzo....als ze zo lang slaapt, zal ze het wel nodig hebben....ik houd niet zo van wakker maken...
    :idea: Fijn dat Alysha zo lekker gesmuld heeft, joh! :idea: is er al een filmpje van Mr T? Jadyn lag net ook zo heerlijk te kletsen op de grond. Ik weet dat ze ermee stopt als ik met de camera aan kom, dus heb maar geen poging ondernomen. :idea: ik ga weer aan het werk! doei!

3. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
  4. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    en nog een paar rompers....en nog wat voor mezelf....

5. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    *en gaat weer aan het werk....*

6. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Vaker gehoord :p.

7. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    MJ: Ik zie je items niet, kom gewoon in de winkel terecht :(.

8. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    jaaaaaaa ik dacht al die heeft veel gekocht

9. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    jullie gelukzakken die kunnen shoppen bij h&m. Hier is geen h&m in de buurt en kan niet online shoppen ook. Waarom doen ze dat in stom saai apenland België niet :(

10. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Hier was het net spitsuur. Maar iedereen geholpen :).
    Nu nog ff aftellen voor ik naar huis mag :p.

Onderweg naar huis ff speentje halen. (Of wanneer ik thuis ben :rolleyes:).
    Samantha was gisteravond heel erg overstuur. Vreselijke last van haar tandjes en ontlasting. Probeerde van alles in haar mond te krijgen, hoe groter hoe beter :(. En perste alsof haar leven ervan af hing, maar zonder resultaat. Na alles geprobeerd te hebben, gaf ik haar maar een speentje. En wta denk je. Ze zoog erop :( :(. En da's het meisje die juist altijd haar duim verkoos. Heb speen vaak genoeg geprobeerd namelijk.
    Dus ik haal maar een reserve. Stel dat ze weer wil. Ze heb er nl. maar 1.

11. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    mijn kids hebben nooit speentje gewild, ook duimpje niet.
    Jarne zuigt wel op z'n knuffeltje en jesse momenteel op alles wat in z'n buurt komt. Voor z'n tandje heb 'k vanochtend een bijtrammelaartje bijgehaald en die vindt hij zoooooo leuk :)

12. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ja leuk he. Ik heb hier ook talloze bijtspeeltjes... maar gister was alleen de speen in combi met een spuugdoekje goed. Snap er niks van. :rolleyes:.

13. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Van deze:
    Probeerde ze het handje tegelijk met het hoofdje in haar mondje te krijgen :confused:.
    Handje zat er al in, en ze zat al aan het hoofdje te trekken en te proppen. Dus gisteravond maar ff afgepakt.

14. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    En dit was 6000

15. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    jesse heeft er niet zo veel rammelaartjes, een drietal (omdat de twee andere daar nooit mee speelden) maar wel veel knuffellapjes en groter speelgoed. Maar aangezien hij wel interesse heeft ben ik op zoek naar wat leuke.
    Ik heb nu t visje van bébé confort en die eendjes van fisher price, die zijn wel erg leuk.

16. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    He Mammie's.....

Hiers Miekje.......@ de Bieb...

Las iets over een goede nacht van Jadyn! :whistle: Super!

bijtspeeltjes: Julen heeft ook graag een spuugdoekje in zijn mond. Die sabbelt ie dan helemaal kletsnat... Speeltjes vindt ie ook leuk..

Nog meer kindjes die al willen kruipen? Deze meneer is de hele woonkamer aan t doorgaan, doordat ie zichzelf naar achteren schuift.. Maar sinds gisteren zit ie echt op handen en knieen, buik van de grond.. Alleen de volgende stap (dus beentjes en armen naar voren) heeft ie nog niet door...

Oja net opgezocht over ringwormen.. de besmettelijkheid houdt op met als je een week behandelt (je moet langer behandelen hoor, maar na de eertse week is t dan niet meer besmettelijk)..
    Dus heb net t KDV gebeld en ff geregeld dat Julen dinsdag wel mag komen (zijn dan al meer dan een week aan t smeren met zalf)..zo, das weer geregeld....

Oja, kijkers van t huis: zien er vanaf om nog een 2e keer te kijken, dus helaas.....

Zag enorme bestellingen ;) langskomen voor de H&M Leuk!.. helaas geen budget nu voor (en meneertje heeft nog zat kleertjes. :D .)

Ga weer verder met scriptie..anders gaan we t niet redden.. Volgens mij moet ik alleen ff kijken naar t aantal pagina's... Mochten er ong 25, ik zit op 39 :confused: ....

17. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Zo, ben ik ook weer! Maar eventjes want ga zo wel zeg. Heb gewerkt (wat een gesjouw 's ochtends) en jens is tot 20.00u bij mijn schoonouders. Ik kan dus lekker even alleen shoppen, voor MEZELF! Daarna eten in de stad met mannetje en daarna Jens weel ophalen.

Even snel bijlezen hoor..

18. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    MamaNona: Je was wel erg alleen zeg gisteren en vanmorgen. Toch maar niets besteld? Haha, wat verstandig. In het echt shoppen is ook veel leuker... Zal hier kijken voor de sokjes hoor. Hoe was het op de PSZ?

Jadyn: Zo moet het!
    MJ: Als ze nu eens in dit ritme bleef! Voordeel van veel eten is wel dat ze er langer over doet tot de volgende voeding en als het goed is weer meer eet. Ben benieuwd. Ze zal rond deze tijd wel weer moeten eten!

19. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Redone: Ben benieuwd naar je sollicitaties

Sabbe, wat is Jesse toch groot zeg! Jens heeft ook ongeveer schoenmaat 18. heb eigenlijk geen idee wat normaal is.

Mama1984:gefeliciteerd met jullie 8 jaar! Veel plezier met eten. Hopelijk heb je niet al te veel last van je been.

Miekje: Enorm jammer dat de kijkers ervan afzien zeg.
    Haha, ben je te ijverig geweest met je scriptie? Moeten het persé 25 pagina's zijn? Mag toch wel iets meer niet? Succes ermee!

Liefs Eva

Deel Deze Pagina