Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinusje

Tinusje Bekend lid

HALLO MEIDEN,

Ik ben heel lang niet geweest en heb jullie schandalig verwaarloosd, maar dankzij Nonna kom ik nu weer eens een kijkje nemen. ;)

Met mij gaat het redelijk, heb erg veel last van mijn oog gehad en kan nog steeds niet lang achter de computer, want dan ga ik dubbelzien (komt door de MS) :cry:

Maar met Fenne gaat het uitstekend. Ze is altijd blij en vrolijk en is gek op groenten en fruit. De fles is niet stoer genoeg meer en daar maakt ze dan ook regelmatig een drama van, dus sinds vandaag krijgt ze maar 3 flessen en de 4e fles (waar altijd Nutrix bij zit) krijgt ze nu op een bordje van een lepeltje en dan wil ze het wel (gek kind).

Ik heb niet terug gelezen, maar hoop dat het met iedereen goed gaat!

Om even te laten zien wat een heerlijk kind ik heb, zal ik even gaan spammen!

Dikke knuf aan iedereen!

2. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Jadyn doet een beetje lastig. Ze heeft vanmiddag nog geen uur geslapen en werd verdrietig wakker om half 3. Ze had echt alweer honger! Ik gaf haar de fles een half uurtje eerder en toen was alles prima. Ze dronk 155 cc. Nog veel voor haar doen. Om kwart over 4 lag Jadyn weer in bed, maar ze sliep maar een half uurtje! Eerst opnieuw knuffeltje gegeven, maar dat mocht niet baten, dus toch maar uit bed. In de box was het helemaal paniek en keihard krijsen. Op de arm was het weer goed. Gelukkig wil ze nu wel op de grond onder de babygym spelen en lacht ze weer lief naar mij. Ik weet ook niet wat dat nou geweest is. Vanavond krijg ik een collega op bezoek en vriend moet werken tot ongeveer 8 uur. Moet ik verdorie weer alles alleen doen. Daar heb ik zo'n hekel aan. Wil nog even stofzuigen, moet nog eten koken en opeten en dan de zorg voor Jadyn....die ook alweer verdrietig begint te worden......

:oops: einde ego bericht :oops:

3. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Mijn vrolijke meisje

4. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Kijk diep in mijn ogen..

5. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Kijk eens hoe goed ik kan zitten!

6. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    zow vanmorge naar de stad geweest
    een leuke bodywarmer met bont muts voor mezelf gekocht en voor de kleine nieuwe nike s hahaha

dalijk komt schoonma en ga samen met mannetje naar de kermis en het weekend gaat niels lekker mee
    (hy gaat niet mee omdat ie al de hele dag mee is weze winkelen anders wort teveel voor hem)

7. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    :idea: Tinusje
    Leuk dat je even weer komt langswippen.
    mooie foto's en jeetje wat kan fenne al goed zitten.

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Wat een leuke foto's Tinusje.

En voor wie het wil weten, ik heb eindelijk reactie gehad van mijn ouders :confused:

9. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    :idea: Eva en andere belangstellende

Mijn sollicitaties gingen goed.Ik had bij beide wel een leuk gesprek.Mijn voorkeur gaat uit naar het verzorgingshuis bij mij in het dorp.Er waren nog meer kandidaten en ik heb geen diploma voor contactverzorgende dus denk dat de kans klein is.Het andere verzorgingshuis waren er 4 kandidaten en 2 worden aangenomen.Morgen en dinsdag krijg ik te horen of ik wel/niet ben aangenomen.

:idea: All
    Ik heb Bryan net zijn groente gegeven en hij heeft een heel potje op zitten eten en daarna een danoontje.
    Hij doet niks anders dan belletje blazen als we zelf de lippen tuiten en lawaai maken doet hij het na.

10. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Oh en vertel of wil je het liever niet zeggen :(:

11. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Mijn stiefmama belde op en deed alsof er niets aan de hand was. Ze vetelde wel dat de foto's toe waren gekomen maar dat de pc stuk is.
    Mijn vader is dus alle foto's van de kleinkinderen kwijt.
    Maar goed dat dochterlief alle foto's die ze neemt en alle gekregen cd-roms bijhoud. Ik heb dus een groot deel van de foto's die op mijn pc staan doorgestuurd (er zijn ook privéfoto's die niet voor hun bestemd zijn, oa ven de bevalling)
    Mijn cd-roms met foto's neem ik wel eens mee zodat hij ze op de pc kan zetten.
    Maar wat ik me afvraag is waarom hij dan niet zijn laptop, mobieltje of telefoon gebruikt om me te contacteren.
    Of was dat nu een vreemde hersenkronkel van mij.

Nu ja het belangrijkste is dat ze zelf gebeld hebben.

Knuffie ;)

12. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    voor wie het interressant vindt....hier gaat het alweer goed, hoor. Jadyn heeft om half 7 gedronken en is nog steeds wakker en inmiddels weer vrolijk! hmmmmm mama is ook weer vrolijk :)

13. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goed zo Jadyn. lekker vrolijk blijven nu hé. Ik ben ook zoveel als ik kan vrolijk, dat vind mijn mama ook heel fijn.

Knuffel van Ynse ;)

14. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    hey kwam ik ook weer ff langs :D

:idea: Tinusje .... Leuk ben je er ook weer 's :p hihihi wat een schatiig Fennaatje heb jij zeg :)

:idea: Zuurtje,leuk dat ze gebeld heeft,is in ieder geval EEN begin....

:idea: MJ veel plezier met je collega vanaaf! knuff voor jadyn!

:idea: redone toy toy toy voor de solli's :D
    Verder weet ik ff nix meer :oops:

:idea: PSZ was wel leuk.... Jamilia had t naar dr zin en dat is het belangrijkste,ik was blij dat ik er weer weg kon... whahaha

nou ik ga even Jamilia binnen halen van t buiten spelen en papa en alysha onder de douche stouwen.... kan die hummel daarna eten en naar bed

had dr trouwens net een potje fruit ( appel/banaan 200 gram/groot potje :idea: Kruidvat) voorgeschoteld en madammeke bleef maar happen.... potje is voor 3/4 leeg en toen heb ik maar aan de kant gedaan... ze at gewoon door :confused: wat een vreetzakje hè? :)

15. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Ynse heeft ook al eens een paar keer een potje van 200g gegeten. Meestal houd ze het wel op 100g.

Fijn dat Jamilia het naar har zin had op de PSZ ;)

16. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    :idea: Nona, dus Millie vond het leuk? Waarom jij niet dan? Werd je gek van al die kinderen?

17. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Ik vind het zo vreemd....Jadyn heeft vanmiddag alleen even van 16:15 tot 16:45 geslapen en is nu nog steeds wakker! Ze ligt gewoon te kletsen hier! Nahh

18. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Ha meiden,

Wordt ik niet meer gemist hier?

@MamaNona,
    Hoe vond Jamilia het op de PSZ?
    Zooo dus je had een lekker papje gemaakt voor Alysha haha.... Jij probeert echt alles he?

@Nikkie,
    Wat goed dat Daniel niets heeft uitgespuugd zeg!
    Welke fruit had jij gegeven en welke groente?
    Demi slaapt best wel veel de laatste week, ongeveer 15 tot 18 uur per dag.... Met de nacht meegerekend.

@Redone,
    HOe zijn je sollicitatiegesprekken gegaan?

@MaryJane,
    Zooo het gaat echt de goede kant op he met Jadyn 's nachts!
    SUper zeg!
    Wow en een nieuw record! 200cc Echt goed van Jadyn.
    ***ff verder gelezen***
    Een dikke knuf meis!
    Ik zie gelukkig dat je weer wat vrolijker bent meis!

@DS,
    Samantha en Demi mogen elkaar een handje geven. Demi heeft ook de laatste dagen erg harde ontlasting en vermoed ook dat ze last heeft van haar mondje.

@Miekje,
    Succes met je scriptie meis!

@Tinusje,
    Een hele dikke knuf meis!
    Wow wat een gave foto's! Wat goed dat Fenne al kan zitten zeg.

Eigenlijk weinig nieuws vanuit Huize Divi.
    Demi slaapt de laatste dagen erg veel. Gisteravond voelde ze wat warm aan het heb ik haar temp even opgemeten. 1x 37.8 1x 37.6 en 1x 36.2......
    Vanmiddag had me moeder het even opgemeten en toen had ze 36.8.... Ik denk dat er tandjes dwars zitten, wat denken jullie? Gister 3x harde ontlasting, rode wangen, verhoging, veel slapen....
    Vandaag had ze haar dag ook niet zo. Ze wilde alleen maar slapen......
    Af en toe maak ik me best zorgen hoor. Zeker omdat ze de laatste week harstikke veel slaapt.
    Als ze wakker is is ze harstikke vrolijk maar lat echt optijd weten dat ze het zat is... Dan zet ze het echt op gillen haha.....
    Dan leg ik haar in haar bedje en binnen 1 minuut slaapt ze.

19. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

nee kvond die leidsters stom en oud en en en ... nouja..... op 't KDV waren leuke jonge meiden en dat viel me hier eigenlijk tegen......

20. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

relaxxxxx ,geniet ervan,maak je nie druk :p

whahahaha :)

Deel Deze Pagina