Hoi allemaal, Heb niet alles gelezen, ben nog niet helemaal in orde heb nog beetje griep. Mn melk loopt terug daardoor kan er met kolven niet veel uitkrijgen, Nora drinkt echter wel goed...en is ook tevreden na het drinken dus zij zal er wel wat uitkrijgen. Vandaag voor t eerst groentehap gegeven in overleg met Cb. Nora was erg veel aan het kauwen en mummelen en smakken. Ze had al wat meloen gehad en stukkie banaan, ze kauwde dus ook echt....volgens CB konden we wel proberen. Als we maar niet groente en fruit geven waarvoor men snel allergisch is, en rekening houden met krampjes. Dus als ze last krijgt dan stoppen... Hihi ze heeft dus boontjes gehad en vond het heel erg leuk en lekker, ze greep steeds weer naar de lepel haha. Vanaf 6mnd gaan we echter wel grotere stukken aanbieden, en niet meer gepureerde prut hahah K had wel zo iets van mmmm ze in nog geen 6 mnd maar ja t ene kind is er eerder aan toe dan het andere staat ook in groeiboekje en op diverse sites, dus toch maar gedaan...hopelijk gaat het goed. Liefs en groetjesssss, Mili
hey mili! gelukkig dat Nora nog wel veradigd is van jouw melk.... hopen dat dat ook nog even zo blijft! ik vind het vette fun hoor dat bijvoeden \/ kleine A gelukkig ook alysha krijgt ook wel s stukjes in dr eten hoor.... of liga gebrikkeld erdoor stukjes gesneden banaan.... klein beteje prakken,niet teveel en madammeke eet wel
ik wil deze eigenlijk best wel hebben.... kan t alleen niet betalen... Bekleding zitting: Micro Suede Fresco bloom is de enige moderne stoel die meegaat van geboorte tot 6 jaar. Ontworpen als een 3in1 rust, eet en speelstoel die past in een modern interieur. * Baby modus 06 maanden in unieke ligstand * Babypeuter modus 636 maanden kan aan tafel aanschuiven of met eigen tafel. * Kinderstoelmodus van 36 maanden tot 36 KG * Extra grote verstelbare eettafel en extra speeltafeltje. gemakkelijk te verwijderen en vaatwasmachinebestendig. * 360 graden draaibaar met weerstandssluiting * Pneumatisch flexibel in hoogte verstelbaar * In drie standen verstelbare zitting * 5punts veiligheidsgordel met verstelbare schouderbanden * Verstelbare voetsteun * Wieltjes in de voet voor makkelijk verplaatsen van de fresco 330.00
duur hé die stoel. hier bij ons in het centrum staat er ook zo een in de etalage. Iedere keer dat we er langs komen zeg ik tegen mannetje dat het eruit ziet als een ei maar veel te duur voor de gewone mens zijn portomonnee
hahah ja bijvoeden is wel leuk, maar ja had graag echt de 6mnd volgehouden maar Nora lijkt het er aan toe te hebben dus tsja wat doe je dan K wil wel volgens de voedselintroductiemethode van borstvoeding.com gaan werken dus echt met grotere stukken. CB gaf als advies om dat dan vanaf 6 mnd te dolen, dus dat doen we Lekker toch als ze zo lekker eten hii hopelijk blijven ze dat doen
zijn er ook nog weer speciale manieren voor als je BV geeft dan : af en toe ( nouja meestal) snap ik nix van die BV hihihihi
Nou t is een methode die gewoon erg goed aansluit daarbij zie deze link: http://www.borstvoeding.com/voedselintroductie/blw/bijvoeding.html Haha is dus niet zo dat het moet maar t past wel n de lijn van BV dus ik wil t wel proberen. een vriendin van me doet het ook, en t bevalt goed Enneh niets moeilijks aan hoor aan bV, gewoon aanpluggen enneh zuipen maar
nou hoop voor je dat t bij jullie ook zo goed gaat bevallen zoals dit dus.... ja hij was laatst ook al langs geweest,maar vind m zo komisch
nou ik ga maar weer.... ben weer alleen.... doeggggg ** kdoe t hek wel vast dicht.... nog niet op slot hoor,maar volgens mij blijft t wel rustig **
Ha meiden, @ Redone: ik zie dat je aan het solliciteren bent. Ik duim voor je meis! @ Zuurtje: ik begrijp dat het prive even een beetje rommelt. Ik heb niet teruggelezen wat er precies is, maar dikke knuf voor jou! @ Dive: Hoe is het met werk? Heb je al een nieuwe baan gevonden. @ Nona: bedankt dat je me weer terug hebt gehaald hi hi
Divi Voor mijn gevoel gingen de sollicitaties wel goed.Morgen krijg ik iets te horen en komende dinsdag ook.Maar er waren veel meer kandidaten dus ben benieuwd.
jah eeeeeeeeeh ik ga niet voorzichtig doen met dat hek om 9.15 ik ben gewoon doorgelopen hoor ben net terug van werk ! rare zaken op het werk en weer heel wat levensverhalen gehoord ! tim heeft vanmiddag maar 40 cc gedronken en niet echt geslapen vanavond wel 170 op en nog half groentehap ! avondslaappie was ook maar half uurtje en de laatste fles heeft hij 210 op dus geen klagen ! het is wel elke keer de middag/pap fles die niet wil dus daar gaan we ff mee kappen kijken of het helpt ! en misschien smiddags anders wat andere dingen gaan proberen .... morgen weer werken ... tim naar pa en ma maar rustig dagje op het werk zo ik pak nog ff wat te drinken uit de koelkast iemand wat ?