Overijssel? Zwolle misschien? Wel lekker ego dichtbij voor mij, maar volgens mij zijn er een heleboel bevallen in Zwolle.......wel centraal dacht ik?!
Goeiemorgen! Wat een schatjes allemaal! We moeten dadelijk voor de laatste keer naar de kinderarts ivm prematuur en de rare start. Nu het echte eindgesprek. Is wel fijn want ik heb wat kleine vraagjes ook over bv het vast blijven zitten van slijm na zijn verkoudheid! Fijne dag allemaal!
goeiemorgend! ik heb niks bijgelezen. Alleen weer leuke foto's gezien. Ik ben stikkapot. Jesse is al een weekje erg lastig en denk telkens nu zal t wel over zijn maar neen hoor. En hij wil alsmaar drinken terwijl hij al voeding heeft voor hongerige baby's. Gisteravond om 21.30 fles, dan weer om 1.15. Die heeft ie overgegeven na een hoestbui, dus om 2.30 weer fles en dan om 5.15 opnieuw. En dan nog twee maal moeten opstaan voor een dochter met nachtmerries ook Ik heb nu andere spenen gehaald (dezelfde als bij m'n andere twee, maar die wou jesse in t begin niet). Hij heeft net gedronken, maar 70 ml laten staan Nu wil hij echt niet meer. Ben es benieuwd... Verder vannacht de schrik van ons leven toen er doodleuk een kat onze slaapkamer uitwandelde. Aaaaargh. Ik had al de hele avond niesbuien en hoofdpijn en jeuk en verstond er mij niet aan want wij hebben geen grote huisdieren, dus ik dacht mss toch allergisch aan de hamster of stof of zo. Maar neen hoor een grote vieze akelige kat was onze slaapkamer binnengeslopen (vraag mij niet hoe) Fijne dag verder! grts
Goedemorgen ! hier een goede nacht alleen kwam Tim erg vroeg om 4 uur en dat is minder voor mijn man ! die was wel erg vroeg naar zijn werk nu ! maar ik heb lekker door kunnen slapen naar half 10 en tim net verzorgd en die ligt weer lekker in zijn bedje vanmiddag gaat hij naar oma ! ik moet vanavond weg en man is werken en ik dacht ik breng hem lekker vroeg heb ik tijd voor mezelf ! hele week naar uit gezien en nu ............ blehhhhhhhhhhh ik ga hem verschrikkelijk missen gisteravond gaf manlief hem eten voor naar bed gaan was 1e keer en ik moest en zou tim nog ff knuffen haha ........ ai ai maar goed ik heb me over gegeven en het hem laten doen verder oei ik groei nog eens gelezen ! en ik merk idd al wat veranderingen ! leuk hoor ! All bedankt voor jullie uitleg over slapen ! ik heb er zeker wat aan ! Sabbe misschien heeft hij zijn sprong dan heeft hij geen honger maar wil hij gewoon echt bij je zijn ! en wow wat een verhaal over die kat ! ik zou zelf tegen de muur hangen van schrik ! pfff hoop dat je al weer wat rustig bent Pooh Succes met sam en sluit het hele verhaal maar af ! en lekker genieten van je ventje ! en wat vervelend van de slijm ...snel nog ff vragen idd MPJ wat een stoere foto ! wat een schatje Mamanona ik heb de foto ff aan tim laten zien en de ontmoeting kan geregeld worden hahaha hij vind beide meiden wel erg mooi ! en hoe is het met de dansende letters ? gaat het vandaag wat beter ? wenneke hoe is het nu met Niels ? helpt het al iets ? veel plezier met je auto ophalen ! leuk leuk leuk ! zo de zon schijnt hier weer zaaaaaaaaaaaaalig ! ik ga tim zijn spullen verzamelen voor straks .. kind ligt nog lekker in bed rond half 1 gaan we ...
hai medemama's ! Zo, de eerste prikken zitten erop. Gatver wat vind ik dat toch afhschuwelijk ! Ze enorm gegroeid trouwens...56 cm lang nu en 5250 gram ! O ja en ze past al een hoedje van 38 cm Kira was wat vroeger vanmorgen....5.15 uur, maar ja, aangezien ze haar laatste fles al om 19.30 uur had gehad @ Em, Lekker eventjes wat tijd voor jezelf. Tis even doorbijten, maar probeer er toch van te genieten. X @Sabbe : Zo hee wat een schrik ! Kat van de buren ofzo ? Onze dochter heeft ook nachtmerries....tsja.....even wennen dat ze papa en mama nu moet delen @pooh : heerlijk hoor dat je de KA nu kan afronden. Vond ik bij Indy ook zo fijn ! @mpje en mamnona : achossie ! lieffff @wenneke : fijn dat je weer wat positiever bent....ik maakte me een beetje zorgen om je hoor. Knuf. @eekje : hier dezelfde slaapmethode ! XFD ps Zondag is de doop !
nou FD jij hebt al een heel meissie hoor ! en 5250 gr ! wow dat is al flink ! mmm lekker hoor en extra knuf voor Kira vandaag omdat ze prikjes heeft gehad ! en ik zal proberen te genieten vanmiddag maar denk dat er toch wel een traan gaat vloeien ...
Hallo Heerlijk het is weer mooi weer! ... heb al weer lekker een was buiten hangen. Ik krijg zo over 20 min kraambezoek.. we hebben samen op wedstrijd zwemmen gezeten en ze was een collega van mij.. ik ging vroeger met haar zus om alleen is dat verwaterd.. en nu ga ik met haar om. best grappig hoe dat kan gaan! Het kraambezoek van vanavond heeft gisteren afgebeld, ze zijn ziek.. Dus gaan we vanavond mijn ouders nog even een fijne vakantie wensen want die vertrekken zaterdag nacht! Zondag middag krijgen we ook nog kraambezoek. Volgende week is mijn man lekker de hele week vrij! Gezellig met ons hele gezin leuke dingen doen Nou ik ga me even klaar maken voor het bezoek zo...
Goeiemorgeeeeen! Zo hier hele goeie nachten gehad ondanks de prikjes op CNB van gister. Ze doet het echt heel goed, en heeft 1x 6 uur geslapen en nu weer 4 uur. T is een schatje, ze lacht al heel veel en heeft ook oog voor de mobile in de box. Echt zo leuk om te zien dat ze goed aan het volgen is enzo. Liefs en kus, Mili
Zooow.... nu ben ik weer klaar met mensjes beantwoorden... /paginavullen Heb hier de boel aan de kant en de laatste was ( totdat er weer nieuwe voor de machine ligt ) is net klaar met centrifugeren dus ik kan dadlijk weer ff naar zolder rennen en de was ophangen..... hahaha t wordt bijna topsport de was ophangen.... 2 trappen op ,veel rek en strekken en dan weer 2 trappen af Alysha heeft lekker geslapen tot 7:00,om 10:00 heb ik dr in de TT gedaan en daarna lekker eten gegeven.... nu ligt ze heerlijk in dr ledikantje te slapen..... Ga nu maar eens bedenken wat ik ga "lunchen" met Jamilia.... ze zei net al : mama ik wil yoki bij mn eten..... was dat een hint : Nou meiden tot later! **kussie**
Mijn kraambezoek belde net op om half 12 ze komt wat later... ze had haar haren geverfd en ze moest nu nog haar oorbellen ruilen die ze gisteren had gekocht (zijn al kapot)... en een cadeautje voor mijn jongens kopen hahah ben benieuwd hoelaat ze dan hier zal zijn.
mams: nou ben benieuwd hoor! 13:00/13:30 ofzo ik krijg als t goed is zondag kraambezoek en maandagmorgen en dan is t ff weer klaar geloof ik.... hahahaa t blijft ook gewon door sluipen......