Manon is ook al begonnen met bijvoeding. 3 weken ongeveer nu. Ik geef haar steeds een half potje groenten en sinds deze week ook een half potje fruit. Gaat er goed in allemaal.
haha ja is leuk he..... met alysha ben ik eigenlijk al heel vroeg begonnen.... maar ze lust ook bijna alles... hihihihi die kleine olvarit potjes groenten gaan er zo helemaal in en de fruit gemiddeld een halfje,maar nu heb ik die fruit potjes van Kruidvat s meegenomen en die wou ze wel helemaal!
Ja is echt leuk die bijvoeding geven. Manon lust de potjes ook wel helemaal, vooral het fruit. Maar ik geef haar maar een half potje en daarna nog melk.
ik doe het happe happe ongeveer een half uur voor "voedings"tijd geven en dan de fles iets opschuiven....,maar meestal wil ze gwoon de fles erachteraan
Ik ga jullie weer met rust laten, bedje in. Morgen om 6 uur zit ik weer hier te melken, vind het genoeg voor vandaag. Fijne avond verders en tot morgen!
Wij beginnen om half 6 te melken Slaap lekker en tot morgen.Hoe is het met haar tongetje?IS het al weg?
citroentje heb ik nie........ scoor ik morgen dan wel ff en wil je gewone cola of ligt of cola light lemon haha en alles koud !