Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    ** kwam voor de zekerheid nog even checke :p en dat is maargoed ook,anders dan zou het hek mooi de hele nacht open blijven staan!

ik trek voorzichtig het hekje dicht en doe m op slot... berg de sleutel op en wandel naar huis..... heerlijk douchen zo en dan lekker warm tegen mn schatje aankruipen in bed.....**

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Roept over het hek:
    GEFELICITEERD!

Samantha was weer lekker over de rooien, slaapt nu eindelijk. Arm kind...

3. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    ** Loeit even over het hek: **

@ redone : nog vroeger! Dat wordt mij echt te vroeg, half 6.. pfff..

8)

4. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    goedemorge

zow ben alweeer aan het werk hahaha

morgen nog en dan 2weken vakantie maar ze zullenvolgende week wel weer bellen want ze hebben 2dienste op de andere vestiging o[pen staan die niemand wil werke en hier eentje hahah

fijne dag

5. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    oh ja we kunne onder al 2tandjes zien doorkomen als je inz e mond kijkt hahah

6. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    **Loopt naar de verborgen plaats, neemt de sleutel en opent het hek.
    GOEDEMORGEN!
    Zet koffie en heet water voor thee. En gaat even opzoek naar croissantjes ;)**

7. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal!

Ik ben weer aan het bijlezen, hoor. Heb gisteravond niet meegekletst omdat mijn collega en zijn vrouw hier waren. 2 leuke boekjes voor Jadyn gekregen en badolie voor mijzelf. Hmmmm.
    Jaydn heeft het vannacht weer prima gedaan. Gisteravond 18:30 - vannacht 00:30 en vanmorgen 05:15. Goed he? Vind ik wel, het gaat echt de goeie kant op!
    Zit nu wel een beetje lastig. We hebben straks een meeting van de zwangerschapsgym om 10 uur en Jadyn is al wakker vanaf ongeveer half 8. Hoe ga ik dat oplossen? Die krijg ik voor de tijd vast niet in slaap, want die kan best een paar uur spelen. Dan loop ik het risico dat ze het daar na een uurtje al zat is. Maar gewoon proberen is denk ik de enige optie!

:idea: Wenneke: wat leuk dat Niels al tandjes krijgt! Heeft hij er geen last van? Werkze!

xxxx Proud Mary

8. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    :idea: Tinusje: wat een mooie foto's van je vrolijke meisje! Ik zal zo ook ff een foto van mijn vrolijke meisje plaatsen. Na het klagen van gisteren moet ik het even weer goed maken....:)

9. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    :idea: Faylinn: gefeliciteerd met je 5 maanden! Ik ben morgen 5 maanden! xxx Jadyn

10. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    :idea: Ilona: die kinderstoel wou ik ook wel, maar ik vind het te duur. Ook weinig tweedehands op MP! Ik had hem gezien in babyboom. Maar dat was niet eerlijk, want dat stel had er 6 jaar voor kunnen sparen geloof ik...hihi

11. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
  12. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Als ik Jadyn niet vast zet in de wipstoel, wipt ze net zo lang, totdat ze er helemaal in hangt, met de voetjes buiten boord zeg maar. En lachen dat ze dan doet! Hi hi....

13. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    :idea: Redone: fijn dat de sollicitaties goed gegaan zijn. Nu maar even afwachten. Ik duim voor je. Wat een leuke foto's heb je geplaatst!

14. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    nee volgens mij heeft ie er geen last van

hahaha dat doet niels ook in ze wipstoel

komt er net eentje tanke die niet goed is flikkert ie allemaal benzine erlangs pffff en natuurlijk is da spul op wat erop moet gooien heb er maar water overheen gegooid hahah

15. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahah ja ik vind hem ook zooo leuk hihhi, precies zoals ik denk namelijk...zo van: mensen doen moeilijk over BV geven in t openbaar maar anderen laten de heleboel maar gewoon bloot hangen en dat mag wel want tsja dat hoort er nou eenmaal bij :) :)

16. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @Tamio:

Gaaf haha. Hoe doe jij dat met fruit dan, ik bedoel doe je dan so chtends fruit en s avonds groente? Of doe je het anders, is het alleen of groente of fruit op een dag? :D

17. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahah ja leuk is ie he? :) ;) :)

18. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0