@ mamanona: Nora heeft precies hetzelfde hello kitty truitje hahaha k zag het filmpje van lalala lepeltje net
Goeiemorgen! Mili: Redone heeft je al geaccepteerd,heb je geluk.ik had het niet gedaan,volgens mij ben jij er namelijk echt zo'n één die ruzie gaat maken! WHUHAHAHA MJ Lieve foto,goeie nacht ,fijne meeting! uuh ik ga ff verder aan de poets...
MJ Heerlijk weer zo'n goede nacht.Het blijft nu vast wel goed gaan. Veel plezier straks. Mamanona Ik zal voortaan even met je overleggen over wie wel/niet accepteren.Verwijderen kunnen we altijd toch?
Gisteren kwam mijn collega met zijn vrouw op een soort kraamvisite, dus heb ik ff wat lekkers gemaakt:
Nora heeft nu maat 68 en van de HEMA van sommige dingen soms nog 62, als ze heel ruim vallen. Die Hello Kitty heeft ze in mt 62, dus kan ze bijna niet meer aan
Ehm nou nee hoor hahah mij krijgen jullie er niet af wuahahhaah (echo-lachje om het gemener te laten klinken)
goeiemorgen! ikke heel de nacht opgezeten met jesse geen idee wat er aan scheelde. Z'n tandjes staan er al door, dus dat kan t niet zijn en honger ook niet volgens mij Maar vanaf ik hem neerlegde was het huilen.
BIAAAATCH! doet me denken aan BOJA...... mijn SLOERIE DINNETJE SKAT IK MIS JE ! ! ! hihih gelukkig bestaat er sms