heeee chicka's, Daar waren wij ook weer. Jadyn heeft het supergoed gedaan op de meeting! Ze heeft voor de tijd nog even in bed gelegen thuis, maar wou niet slapen. Op de meeting vond ze het helemaal gezellig. Eerst poos in de maxi liggen kijken, toen tijdje lekker bij mama op schoot en ook nog even op het speelkleed gelegen. Helemaal super en wakker vanaf half 8! Ze heeft helemaal NOT gehuild. Ikke weer proud Mary. Op de vorige meeting huilde ze non-stop namelijk. Foto's volgen. Op de terugweg in de auto viel ze in slaap. Heb haar meteen in bed gelegd en daar ligt ze wederom lekker te slapen. Ze mag vanmiddag naar KDV, maar ik moet maar even afwachten hoe lang ze slaapt. Vast niet zo heel lang, want ze mag om kwart voor 1 weer drinken. Ik was trouwens de enige die nog geen bijvoeding geprobeerd had. Het zag er zo schattig uit al die fruithapjes....ik denk dat ik ook maar gewoon ga beginnen. Ik kan toch nog wachten tot 22 september als ik weer naar het CB moet. Ik denk dat Jadyn er wel aan toe is...Vanmiddag met de boodschappen neem ik meteen een voorraadje mee Iemand nog tips mb.t. bijvoeden? Beginnen met groente of fruit? En een paar dagen achter elkaar hetzelfde geven, toch? En groente moet je toch wel een beetje warm maken? En slab en fototoestel natuurlijk....nog meer tips? kus MJ
fijn dat t goed ging! par dagen 8r elkaar t zelfde? ik geef iedere dag wat anders.... hou er zelf ook nie van vaak tzelfde te eten... ihihih
mn meiden slapen allebei.... Jamilia was zooo vervelend... er zijn geen kleie kinderen buiten,de groten zijn @ school..... ze wil nix met mij doen,heb vanalles voorgesteld,maar nix was goed..... alysha ging @ bed en zij wou ook,.... nouja t mag hoor wat een rust.....
Die sokjes wou ik een tijdje geleden ook halen, maar bij onze kruidvat waren ze op. Het was een tijdelijke aanbieding zeiden ze toen. Zijn ze nu opnieuw in de aanbieding? Bij Trekpleister zijn ze ook, maar dan onder een andere merknaam....