He meis, De KA adviseerde ons om 3 dagen hetzelfde te geven in het begin. zo kom je erachter, als ze er op reageert, welke smaak t is zeg maar.. Als je 3 keer iets anders geeft en ze reageert, dan weet je neit welke van de 3 de 'boosdoener' is.. Vanwege de KMA van Julen (en t tot nu toe reageren op bijvoeding) adviseerde de KA om vers te geven, geen potjes ivm de toegevoegde dingen.. Omdat vers dan minder snel een reactie uitlokt zeg maar.. Succes!
kwou net zeggen... word t niet s weer tijd dat jij je eigen gaat quoten : bijvoeding? nee geen tips... GEWOON DOEN WAT EJ DENKT DAT GOED IS en dan niet zoals ik,doorgeslagen maf wijf,maarja gelukkig kan t kind ermee overweg
Ik ga even een wasje vouwen... niet gelijk tot de 1600 vol lullen he ? die wil ik namelijk ook nog meemaken
NOUJAAAA kreeg net telefoon..... of ik maandagavond even bij de ikea op gesprek wou komen... hahahaha gaat lekker zo......
Tot 3:30. Heeft toen heel weinig gedronken. En sliep meteen weer. Volgens komen haar tandjes gewoon dichterbij... .
Dat niet alleen maar ook om te kijken of ze krampjes krijgen van een bepaalde soort of uitslag krijgen bv.Als je elke dag wat anders geeft weet je het niet gelijk.Ik geef vaak 2 dagen achter elkaar hetzelfde maar bryan kan tot nu toe overal tegen dus krijgt hij ook elke dag wat anders.
haha naar een tokkiefoto van jullie optocht, hahaha nee hoor hoef je niket te plaatsen hihi ik bedenk hem wel in mn hoofd
Hier hebben we ze ook, Julen kreeg alle andere sokken (van andere merken) uit, door te wrijven met zijn voetjes over elkaar.. Deze blijven zowaar zitten.. Succes