Kan..... maar ze doen het ook wel omdat je dan beter in de gaten kunt houden waar ze wel en geen kramp van krijgen. Want als je elke dag wat anders doet dan is dat lastiger in de gaten te houden.
DS: He sensatiezoeker, net als ikke... Fijn dat Samantha daarna weer heeft geslapen.. Tandjes... succes.. ik dacht dat Julen ze ook kreeg, maar nog niks te zien.. Vind t wel wonderbaarlijk dat al zijn vingertjes nog niet kapot zijn gekauwd.. Hij is echt aan t kluiven..
so ben ik er weer hebben jullie in een krap half uur ff 2 pagina's volgeklept..... Alysha is ook alweer uit bed en heeft allemaal rode bultjes op de koppie.... foto volgt.....
zodat z'n sokjes aanblijven, hihi.. ach t is al een zweetjoekeltje dus die sokjes zijn hier meestal uit.. behalve als ie t koud heeft.
NIEUWE IN ZWOLLE? DAAR BEN IK MIJ HELAAS NOG NIET VAN BEWUST! IK GING @ HENGELOOOOOO.... ga gelijk de site checken.....
heb alleen een foto van de 3 auto's op de P-Plaats en de Camper staat apart op een andere foto... beetje moeilijk fotograveren asl we rijden heh
hahah gewoon online overal een mailtje heen doen.... k d8... word vast wel een x gebeld.... door iets of iemand.... nou blijkt wel weer
zo ik ben weer bij..... ga nu maar s een potje koffie maken..... die lieve papa hier heeft vanmorgen de laatste senseopad gebruikt....
oh, hahahaahhaha, ben nog net niet blond, hahahahahaha... Ja, frapant he.. dat vingers kauwen, de hele dag door..... En nog geen tandje te zien...
hahhaha.... als ik jouw zo moet geloven met dat eten geven,dan komt Niels nooit aan lopen toe,maar moet je m rollen...... whuhahaha