Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Hier wederom een goede nacht gehad.Bryan heeft om 23 uur de fles gehad en kwam om 6.15 uur weer.

Ik krijg zondag ook kraambezoek en maandagmiddag en volgende week vrijdag komen mijn teamleider en wat collega's.

Voor de liefhebbers:Als je naar telegraaf.nl gaat dan staat daar een kortingsbon van H&M die je kan uitprinten.Je krijgt dan 25% korting op een artikel naar keuze.

2. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    heey coool...... ME LOVES H&M hhihihihi zal s gaan kijken :D kheb ook nog een giftcard van H&M en we krijgen er ook nog eengeloof ik van het werk van paps..... hahahaha.......

netjes dat hij heeft doorgeslapen zeg en funny dat jij ook bezoek krijgt! :D

3. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
  4. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

ja op het moment dat jij dat postte al 1 uur en 9 minuten :p

:idea: redone: ik kan t nie vinden met mn skele oguh :rolleyes: :confused:

5. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    :idea: beccaatje: happy 5 weeks \:D/

6. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Heeyyy meiden!

Hier ook een wat mindere nacht. 22 uur, toen om 1.15 uur weer en madam wilde om 3.30 uur ook weer... aaarrggghhh! 1x per nacht vind ik een veel beter plan!

En mn meissie hier. Wel wat onscherp, maar kvind t zo'n leuke foto:

6 weken oud vandaag, trouwens. Tijd gaat snel!

7. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Ook al bij ander topic geplaatst, maar wil m hier ook even laten zien. Ze is ook wel eens wat minder fotogeniek:

:D

Maar wel schattig dat handje op de rand, hihi.

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss

Je bent lief.. maar dat quoten hoeft van mij niet zo! hahahah

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Wat vermoeiende daagjes achter de rug, dus was niet aanwezig op het topic.
    Alles lijkt nu weer gestabeliseerd te zijn. Hij slaapt weer goed gelukkig.
    Wat lijkt de wereld een stuk leuker als je minder moe bent.

Precies waneer Dean een beetje off is, wordt paps verkouden.. en die is dan zoooo zielig.. jeetje zeg, toen ik vorige week keelpijn had en verkouden was moest ik ook door.. hij kan dan ineens niks meer..
    heb jullie ook van die mannen? aahahahahah

10. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    :idea: wicjuh: lekker bekkie hoor op die 2e foto.... handje is idd leuk! ( beide foto's hoor ;) )

:idea: natas: ja was ff net zo makkelijk,had maar 1 arm tot mn beschikking en kon niet alles kopieren en wee tik t watten ... hihihihi nou hou me al aardig in hoor :p :) enne verkouden.... pff schei me er over uit.... k heb t ook te pakken.... ben er zo loom van! paps hier gaat altijd door.... hij doet echt nix meer alssie half dood is,anders no problemo's :D

:idea: all: trutten-ukkie slaapt al lekker vanaf een uurtje of 10,moet zo eigenlijk wel weer wat te eten hebben,maar ze zal zo wel wakker worden... ah en anders dan slaapt ze nog maar eventjes..... mag wel van mama :p

Nou verder weer s geen nieuws.... het is dan wel bewolkt hier,maar t is wel een lekker weertje!

11. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou hier zit ik dan

kind-loos

en ik vind er geen zak aan !

ik moest echt bijna janken toen ik weg ging bij mijn pa en ma
    en nu zou ik dus moeten gaan genieten grrrrrrrrrr
    hmmm misschien moet ik er ff in komen
    ga wel lekker in bad liggen zo meteen en de vorige keer lag tim toen zo te huilen dat ik er weer zo uit was dus misschien toch genieten dan ........
    Stom hij is al vaker weesten logeren maar nu heb ik 4,5 uur voor mezelf zonder dat het eigenlijk nodig was geweest om hem al weg te brengen !
    voel me gelijk slechte moeder :evil:
    maar goed ! ik zet me er over heen en wen even aan de stilte om me heen waarschijnlijk baal ik er morgen van als ik niet heb genoooooooten !

Mamanona wat ben je weer lief voor je kind ! haha zomaar extra mogen slapen !
    Natasja mannen zijn echt verschrikkelijk als ze wat hebben pffff dan vergaat de wereld ! en idd als wij wat hebben gaan we ook gewoon door ! ik herinner me de keizersnede bv ! ;) ;)
    en ben blij dat dean in ieder geval weer beter is ! en jij weer wat minder moe ..
    Wicjuh wat een schatje ! haha zoooo lief maar eh op foto nr 2 kan er zo een vlieg naar binnen vliegen hoor ! ;) ;)
    Beccaatje hele goede middag toegewenst !
    Redone bedankt voor de tip van H&M ik heb ook nog bonnen dus zal eens gaan kijken ! Super !
    Mama84 zijn ze er al ? of blijven ze gelijk voor het avond eten .....

zo ik ga maar eens iets doen
    heb eigenlijk vanochtend alles al gedaan omdat ik wou gaan genieten haha maar kan niet stil zitten nu :) :)

12. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    hahah had nog net op enter gedrukt zodat jullie het konden lezen en toen zag ik ineens haar witte autotje voorbij rijden.. dus ach iets meer dan een half uur later :D

13. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Ik heb net weer gekeken en het staat er nog wel op.

14. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ FD ja fijn idd dat het afgesloten is! Sam woog vandaag ook precies 5250 en is 58 cm en 41 cm hoofdje! :D

Alles was goed! Ze herkende sam niet meer terug en hij heeft echt een groeispurt gemaakt van onderaan de lijn van de curve naar helemaal boven! ;)

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    heee pooh wat fijn allemaal zeg !
    echt een goed bezoekje geweest dus vandaag !

16. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Fijn dat het allemaal voor de meeste hier goed lijkt te gaan.

Pooh: wat zei het cb over het slijm. Ben ik benieuwd naar want hier ook eentje die er veel last van heeft. Geef al bisolvon voor kids maar helpt niet afdoende vind ik.

17. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Mamavanjordy ik vroeg aan de kinderarts over de benauwdheid, omdat sam vaak wat snurkende benauwde geluidjes maakt, maar ze heeft geluisterd en alles klonk schoon. maar doordat de neusingangen van babys klein zijn kan een snotje al genoeg zijn om wat benauwd te zijn. Slijm heeft sam niet echt meer ;)

18. meelanie

meelanie Actief lid

7 jul 2007
    223
    0
    0
    sorry meiden even een ego berichtje lees wel mee maar ff geen tijd ommee te reageren. Alles gaat in ieder geval prima woensdag geweest voor de 1e prikjes en alles prima gegaan. Alleen had iemand geschreven over een voorkeurshouding die haar kindje aannam ik zou daar graag meer van willen weten want de mijne doet dat namelijk ook.
    Voor de volgende keer reageer ik ik weer op jullie allemaal...

19. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    he bedankt ja!

20. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @mamanona, jij ook verkouden? bah! hopelijk snel weer over.

@Emma hihihi kindloos en dan niet weten wat te doen!

@pooh wat goed dat Sam weer is goed gekeurd!

wij gaan zaterdag naar de bios, dan komt mijn zus oppassen. hihih spannend dus!

Deel Deze Pagina