ja zouden we kunnen doen, wordt ie vast heeeeeeeeeeeel groot en sterk (al denk ik dat ie dat niet wil, de hele dag eten..).. hahahhahaha, hij is nu al over de 8 kilo...
whahhaa ik lees nu mijn tekst in joue ge-quotte stukkie.... bij de kapper.... mn moeder was dat aan de lijn.... die nam mij mee..... hahahaha ( is ook wel nodig hoor ,dat ik @ kapper ga eigenlijk....)
Vandaag zou ik bericht krijgen van een sollicitatie en daar ben ik niet aangenomen.Ze hebben een flexibeler iemand aangenomen.
hahah dat kind heeft een plezier in dr box.ik denk nouja,ze lacht nu wel erg lang...'s kijken...... ligt die kleine kat bij haar in de box.... (foto volgt) heb m er maar snel uitgehaald,ookal was t erg grappig!
hahaha ja hij doet nix gelukkig.... laatst was iebij haar op t kleed gesneaked en toen zat ze m de hele tijd aan zn staart te trekken.... en hij lag er gewoon naar te kijken.... scheelt dat ie nog jong is he,denkt dat t hoort ofzo
Daarom maar die kans acht ik ook klein.Ik heb geen diploma voor contactverzorgende(Kost heel veel om die te volgen) en er moet maar een tussen zitten die het wel heeft dan word ik hem niet.Ze steken er vast geen geld in.