Ow die twee, die heeft Nora ook eens gehad, 1 op dr gezichtje en 3 op dr handjes, was ook zo weer weg. Het waren muggebultjes toen, die lijken bij die ukkies alleen niet op een muggebult maar op vlekjes
Hihi... Samantha is toch een beetje zuinig op haar vingertjes. Vind een speen ineens ook erg lekker. Ze lijkt wel zo'n happen-naar-peijnenburg-reclame Heb vandaag dus nieuwe gehaald, want die ik had waren tot 3 maanden. Maar ja, dan heb je 3 tot 6 mnd en dan per twee (Avent). Vind ik wel beetje zonde. Dus heb nu 6 tot 9 mee. En dan kijk ik wel of ik een losse ronde tot 6 mnd vind. Of of ze niet gewoon nu al met deze kan.
Klopt, wij zijn gister begonnen omdat Nora het er aan toe heeft qua ontwikkeling zeg maar. Ze hapt en mummelt erg veel, dus in overleg gister voor t eerst groente gegeven Wel jammer had de 6mnd vol willen maken, maar ja als ze t dr aan toe hebben ist niet anders
aan dr andee kant enin dr halren zitten ze ook en achter dr oor tje nu ook een grote..... ze vermeerderen zich.... hahah nuja zolang ze er geen last van heeft..... kmaak me niet zo heel snel druk,maar d8 misschien weet iemand iets... misschien wel van de prikjes van dinsdag ofso .... tsja je weeeet t niet!
hahah af en toe vraag ik me wel s af of ze zich niet een maand verrekend hebben met de uitgerekende datum....hahaha kvind dr best een proppie en met sommige dingen best snel 8)
heb je dan niet een beetje een 'olifantendracht' gehad, 10 maanden zwanger?' hihihihihihihihi Of bedoel je dat ze een maandje te vroeg is geboren... En ze is echt pas 7 april geboren.. het is gewoon een lekker meis(JE)...
Pfff kzit nu bij Jamilia op de bank,die heeft na t wakker worden een zere lip ( rechtsboven) en die word helemaal para als ik bij de uit de buurt ga.... ze roept dat ze ziek is en weet ik allemaal wat.... huilen..... niet leuk iig..... ja voor haar dan niet,maar ik vind een blije Millie ook leuker! Alysha slaapt nog even lekker,die heeft lekkr ge-boxt en met mij gespeeld en toen nog even lekker in bed liggen brullen zal zo wel wakker worden voor de fles.....
Meiden ik ben verdrietig! Ik kan niets meer kolven, er komt hooguit 40 cc uit...k snap er niets van. Dacht gister dat het eenmalig was, maar t lukt nu weer niet.Eerder had ik met gemak 100 tot 130 per borst en nu dus maar 40.... Hellup! omt denk ik toch door de griep en de stress mbt schoonmoeder en die ziekte etc... Heb het eerder niet gemrkt, ik kolfde niet omdat Nora veel dronk enzo en ik live kon voeden tijdens mn werk...waaahhhh hoe krijg ik dit nu weer op peil? Tips van mensen met BV ervarig zijn welkom! Ik ga ook ff aan de LK vragen hier!
ik heb geen id meis... had je graag willen helpen! [ Naat die dronk toen warme anijsdrank ofzo .... dat smaakte naar smerige vogelkooi meen ik hoop dat je nog iets kan redden!