Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Mmm anijs ja das wel een idee..heb wel gehoord dat dat kan helpen..en bier ook maar dat lust ik niet :rolleyes:
    Thanks in ieder geval!

2. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Wat enorm balen zeg!
    Ik weet dat er iets bestaat van een neusspray? Vraag idd Nathalie1973 maar (PBén is misschien sneller?)
    Zij heeft ook last gehad van minder productie meen ik...
    en er schijnen ook thee dingen te zijn?
    Succes en ik hoop dat het snel betert..

Oja, misschien kun je gewoon je apotheek bellen en t probleem uitleggen, misschien weten die mensen nog iets?

Knuff

3. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Oh ja die neusspray klopt...dat is er wel ja...mmm maandag ff de huisarts bellen voor die neusspray.
    K zal Nathalie ff PB-en...en de apotheek, mwaoh die hebben dr niet veel kaas van gegeten hahah..thanks voor t meedenken in ieder geval!

4. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    @mili: dat had ik ook, ik heb ook een vraag gesteld aan Ilse daarover. Ik kolf nu wat vaker om de productie weer op te krikken. Schijnt vaker te gebeuren rond deze tijd...

5. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ Beccaatje:
    oowww oke dan hoeft het niet perse aan mij te liggen...pffff

hoevaak kolf je als ik vragen mag en doe je verder ook nog dingen zoals extra drinken ofzo?

Man ik schrok me echt kapot en dacht meteen ow jee straks krijgt Nora niet genoeg maar ze is wel tevreden en actief enzo, en lacht ook aan de borst en ik hoor haar klokken zegmaar dus dat zal wel goed zitten.

6. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk

Die neusspray is om je TSR op te wekken, meen ik. Niet zozeer productieverhogend alhoewel dat natuurlijk een gevolg is van vaker een TSR (meer kolven).

Ik heb je trouwens een pb gestuurd. ;)

7. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    zo, wat een gepraat allemaal!

MamaNona: Succes met AL je sollicitaties. Straks kun je nog kiezen :)
    Sokjes hebben ze hier niet bij H&M. Maar jij ging niet meer bestellen toch?
    Uitslag geen idee. Kan vanalles zijn. Jens krijgt ook gauw pukkeltjes als hij melk of fruit op zijn gezichtje krijgt. Muggenbultjes heb ik ook weleens gehoord. (Het zullen toch geen waterpokken zijn?)

Redone, jammer van jouw sollicitatie

MJ: Het gaat steeds beter met Jadyn hè? Fijn hoor. Draagzak hier 1 keer gebruikt en toen op zolder gelegd. Oef, wat was dat zwaar. Gelukkig hadden we geen dure gekocht (die wilde ik wel graag)

Miekje: Jeeej weer kijkers! Ik duim ook voor je.

Mili: ik krijg er nu ook ineens minder uit (door drukte enz). Mijn toeschietreflext doet het niet meer als ik kolf. Maar omdat Jens ook fv krijgt, heb ik het maar zo gelaten. Baby's krijgen er wel veeeeel meer uit dan wij met kolven dus misschien hoef je je daar niet zo druk om te maken. En anders wat vaker kolven/aanleggen zoals
    beccaatje zegt, dat helpt meestal wel.

Succes ermee!

Dikke knuffel voor Millie

8. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Klopt een collega van me gebruikt dat ook, anders lukt het kolven niet...
    Enneh thanks voor je PB heb al ff antwoord gegeven :D

9. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Thanks! Tsja Nora krijgt geen FV dus ik wil mn productie en voorraad wel op peil houden.....dus ik ga sowieso vaker aanleggen :D
    Denk inderdaad dat Nora wel genoeg krijgt anders merkten we dat wel aan haar denk ik.
    Lief dat je meedenkt, doet me goed :D

10. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    :idea:EVA: ik ga volgede week naar H&M hier in de stad, als ze ze daar hebben zal ik e dan voor je meenemen? doe ik met plezier hoor!

Ja die pukkeltjes/bultjes.... ik zie wel wat er mee gebeurd... gisteren waren t er maar 2 ,nu een stuk of 15..... zal dadelijk eens de rest van dr lichaampje bekijken of ze daar ook zitten,is me nog niet opgevallen,maarja ze heeft kleding aan... hihihi

hahaha ja ikke en mn solli's... tis toch wat!

11. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
  12. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Je mag ze voor me meenemen! 2 paar graag in bruin en grijs en dan maat 19/21. Ik hoor het wel...Wat ben je toch een schat om dat te doen!

13. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    oh ja, hoop dat de pukkeltjes snel weg zijn!

14. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
  15. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Ik bedoelde vanmorgen op de meeting van zwangerschapsgym ;)

16. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Ik bedoelde vanmorgen op de meeting van zwangerschapsgym ;)

17. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    herkenbaar! en weet je wat gek is, bij de oppas drinkt hij dus meer dan hij live drinkt (heel gek). Normaal kolf ik 4 aventbekers tussen de 140 - 160 cc vol, en dan nog een restje van 80-100 cc. Dit op een werkdag. Van de week ineens nog maar 2 bekers :confused: maar gister wat vaker gekolft en toen uiteindelijk 3 bekers. Maar goed, vandaag dus flinke stuwing omdat hij live minder drinkt. Raar toch?

18. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Graag gedaan hoor. Vond het zelf ook altijd fijn om met anderen over bv te praten en advies te krijgen want soms word je er heel onzeker over. Wel goed hoor dat je het zo lang volhoudt! Dat geldt trouwens voor alle bv mama's hier hoor.

19. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Even een lekkere, warme douche nemen en je borst ook lekker warm afdouchen. Even gaan liggen (slapen). Veel water drinken....

20. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    ff spammen :

Mevrouw lag weer op dr gemak :rolleyes:

Zo ligt ze dus heel vaak, meestal zelfs met 2 benen buitenboord ...

:D

Deel Deze Pagina