Hey Wic. Is dat een deken dat ik onder je boxkleed zie? Wat slim. Ik heb nu twee boxkleden op elkaar maar vind het nog steeds hard. Ik heb ook wel een dikker boxkleed (soort grote platte kussen) maar als Samantha daar op ligt, doet ze ook niks anders dan liggen .
Wij gaan ook frietjes eten. Ik heb voor Samantha jasje bij de Zeeman gehaald, Hijś zo leuk... kmoest hem hebben .
Mmm vaag hoor, ik ga gewoon vaker kolven en als ik geen TSR heb ga ik ff huisarts bellen...voor neusspray. Nora kon namelijk wel gelijk drinken, en verslikte zich ook zoveel melk kwam er. Dus bij haar wil het wel Ik kolf 2x op mn werk, dus dat ga ik gewoon volhouden, en dan ook maar nakolven als ik vrij ben
Hahah nou k vond het wel fijn dat je meedenkt. En inderdaad soms kun je ineens erg onzeker worden. Ben ook wel trots op mezelf dat ik het zo goed volhou hahah, kost best wel wat energie op t moment. maar k zou het niet willen missen hoor, hihi als ze aan de borst is en ineens omhoog kijkt en gaat lachen zo van owwww wat lekker
Hey das ook een goeie tip..denk ook dat weinig rust meespeelt, mn man heeft de week voor deze week 4 nachten gedraaid en nu dus weer twee dus heb ik de hele dagen en nacht dus zorg voor Nora pfff wel intensief hoor. Maar komt vast wel goed, k ga ff lekker relaxen en heerlijk douchen, thanks TOPTIP
haha hoef ik niet voor naar de kapper,kan ik wel voor naar jouw rijden.... draai jij je ze er even in......
Ja ik ga ook maar vaker kolven en hopelijk kan ik weer wat invriezen dan..zodat we t op peil houden en minder krijgen kan erbij horen begrijp ik van velen...hoort bij deze periode....
Jep, is een deken. Eerst had ik er een dekbed onder liggen, maar die zakte inderdaad veel te veel in. Vast heel lekker, maar niet handig. Nu dus een deken en dat is net wat zachter en niet zo onhandig zacht dat ze maar op 1 plek kan blijven liggen. Die boxkleden zijn van zichzelf veel te dun. Vind ik dan he? Zielig, veel te hard. Heb ook over gedacht om op de markt een stuk van dat schuimrubber te halen.. daar hebben ze ook wel van die stuggere varianten van, die wel zacht maar niet te zacht zijn. Niet gedaan overigens, deken was makkelijker pakken.
kheb ook die overvolle wasmand met kleertjes van jamilia maar te koop gezet..... hahahaha http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 67#3047067
we hebben net frietjes gegeten en nu gaan we weer verder met de opruim. (lees verder verhuisdozen leeghalen, uitsorterern en een hoop weggooien of bijhouden.)
owww daar heb ik ook al eenpaar dagen zin in frietjes!,maar moet ff wachten tot paps gebeurd heeft en we weer boodschappen kunnen doen,kben nu de kast aan t leegeten..... haha komt t oude ook eens op! ik ga ook maar s schoonmaken,hoef ik dat morgen na mn kappersavontuur niet te doen
hmm doe mij ook gezellig bakkie thee was lekker met tim bezig ! haha mij schuldgevoelens omdat ik was werken uitleven op hem haha ik ga hem zo ff eten geven en dan kan hij lekker naar bed ! hij is wel veel aan het bijten hoor .. ai ai