is chocomelk ook goed? Hier verder alles ok. Zijn druk bezig. Zondag gaan we naar mijn schoonouders en ook even nieuwe winterkledij voor Ybe kopen.
Ik zit gezellie in mn uppie foto's creatief in te plakken... wordt ook wel scrappen genoemd Denk dat ik maar een bakkie leut erbij ga pakken!
is mn tante ook helemaal leip van,die heeft laatst via ebay voor 200 euro spul gekocht meen ik..... ze maakt gewledige dingen! als jij je verveelt wil k ook wel wat foto's naar jouw mailen hoor
Ey Girls! mmmmmmmmmmm jammie jammie frietjes.. Krijg spontaan trek (nouja.. heb ook nog niet echt gegeten vananvond...) wicjuh: ik zag enorme lieve foto's van Faylinn voorbij komen... leuk! MJ: leuk KDV vanaf de buitenkant, lekker een buiten speelplaatst! en weer lekker geshopt las ik.. weet je al hoe je gaat beginnen met bijvoeden, na alle tips? Tinusje: fijn dat je er weer bent! En wat een leuke foto's! zeg DS heb je je frietjes en je man nog opgehaald? hahahaha... Eva: ja hier is t duimen ook weer begonnen! fijn dat de BBQ gezellig was gisteren.. ehhh rest ben ik vergeten..sorry..
Das best veel! Je kan ook digiscrappen hoor, nona? Nix voor jou? Kheb overigens nog steeds geen koffie gepakt... nou wordt t te laat, slaap ik straks niet meer.
hey miekje zit je nu nog in de bieb ! maar je hed toch juist te veel pagina;s voor je scriptie op vergis ik me ff .... zuurjte beetje rustig aan he ! denk aan je pijn ! nona is lekker lang blond niks voor jou ? haha ik heb het nu lichtbruin/rossig rood en de helft is er af ! was lang en nu over mijn schouders ! wel veel beter zo want het was echt drama hoor van de zwangerschap ! wicjuh lekker crea-bea bezig dus ! DS heb je je manneke ook maar opgegeten haha tjee dat is een grote bak friet anders hihi hmm krijg honger van die verhalen over friet haha
dag lieve Miek! Het is idd een leuk KDV waar Jadyn heen gaat. Lieve meiden (en 1 jongen) werken daar ook. Ze hebben idd een buiten speelplaats! Toen ik Jadyn kwam halen vanmiddag waren ze ook buiten aan het spelen. Jadyn lag in een lutjepotje. Daar hebben we het hier weleens eerder over gehad volgens mij. Zo'n konijnenhok voor baby's. Echt supergrappig. Ze had het er goed naar de zin! Babygym en alles past erbij in! Best ruim. Ik wil morgen beginnen met bijvoeden. Ik ga 4 dagen lang hetzelfde geven, dus 2 potjes is dat in totaal. Heb vanmiddag bij de C1000 een stapel meegenomen. Heb ook plastic potjes met dekseltjes van Tommee Tippee gekocht. Die kunnen ook in de magnetron/vriezer enzo. Kan ik daar de ene of andere helft van het potje fruit of groente in doen. Maar nu weet ik nog niet wanneer ik haar groente moet geven. Ik begin met groente. Op welk tijdstip op de dag moet dat? En moet dat tussen twee voedingen in, of in plaats van een fles? Iemand? kus MJ
he meis, nee de bieb was vandaag tot 6 uur open, dus ben om half 6 weggegaan.. Wel is ie bijna af... nog voorblad/inhoudsopgave/inleiding/conclusies/dankwoord en 1 methodiek uitwerken... Morgen dus nog ffies aan de slag en dan printen maar.. Heb idd veel te veel pagina's maar goed, alles wat erin staat is wel van belang (vind ik), dus ja.. ik kijk t nog wel ff na of ik iets kan schrappen.. Maar super veel minder zal t niet worden... Liefs!
hee meiden, ik had ff een vraagje: Jadyn sliep vanavond om half 8 en was al wakker vanaf half 2 vanmiddag. Voor haar doen is dat heel lang, maar zo gaat het vaker de laatste dagen. Zijn jullie kindjes ook zo lang wakker? xx MJ
Hey lieve MJ, Wat fijn dat het zo goed gaat op t KDV (ikke een beetje jaloers..).. ik ken die lutjepotjes wel, als t eerste KDV van Julen was doorgegaan, dan had hij die ook gehad.. Wij vonden t wel leuke dingen en goed, de buitenlucht zeg maar... Als je met groente gaat beginnen zou zo tussen 16.30/17 uur eens beginnen, gewoon een beetje vroeger dan je normaal eet (als je later eet dan 17uur.), zodat je nog even de tijd hebt om te kijken/zien hoe ze erop reageerd.. Handig die potjes zodat je t in kan vriezen.. Julen heeft vanmiddag peer gehad (vers) en heeft niet heel veel binnen gekregen, maar heeft er ook niet raar op gereageerd.. dus morgen weer een paar hapjes proberen.. XX
Ik hoop heel hard voor jullie dat het met Julen ook gauw beter gaat op het KDV. Hoe vaak is hij nu al geweest? Fijn dat hij niet vreemd op de peer reageerde. Hopelijk lust hij alle groente en fruit zonder er allergisch op te reageren. Zou mooi zijn!
Faylinn heeft dat al een hele tijd, dat ze zoveel wakker is overdag. Tegenwoordig zit er af en toe een dag tussen dat ze juist wat meer slaapt, maar dat was heel niet zo. Het verschilt echt per kindje, het beebje van mn collega (2 daagjes jonger) slaapt zo ongeveer van de ene voeding naar de andere.
Ja, dat is ook zo. Voorheen werd Jadyn was Jadyn vaak een uurtje voor en een uurtje na de voeding wakker. Soms iets langer, maar eigenlijk nooit langer dan 3 uur achtereen. Dus dit is even wat anders. Haar hele schema is nu anders, maar dat is alleen maar beter, want volgens mij staat ze op het punt serieus door te gaan slapen. Dat zal wel fijn zijn als ik volgende week ga werken....!
Hey! Dank je wel meis, doet me goed, zo'n lief berichtje... Hij is vanaf 16 juni op het KDV, wel wisselende uren/dagen, maar zo'n 52 uur per maand (die we dus zelf indelen ivm mijn onregelmatige werk).. Misschien is het door die onregelmatigheid juist ook extra moeilijk voor hem om het goed naar z'n zin te hebben...Maar gemiddels is hij er 2 keer per week.. ja, fijn he dat hij goed reageerde vandaag! Ben benieuwd morgen.. En dan idd hopen dat hij geen allergische reacties krijgt.. Die KMA is wel genoeg.. (hoop dat hij daar misschien al overheen is gegroeit, maar dat ga ik nu niet testen, eerst maar eens starten met bijvoeden..stapje voor stapje..) Ik ben erg benieuwd hoe Jadyn het bijvoeden gaat vinden... hoop dat ze er lekker van gaat smullen! Knuf!
nou jamilia is idd ziek geworden e dr lip is dik! i kehb foto's gemaakt,maar moet nog ff kijken hoe ze zijn geworden,kvind het maar vreemd.....
Hihi, tnx En ik heb idd Jadyn's schema in de gaten gehouden, anders maar wel heel mooi aan het worden he? Ik zat me gister of vandaag ook te bedenken dat ze richting de 'nacht doorslapen' gaat. Eigenlijk was dat afgelopen nacht (had je het schema er vandaag opstaan of gister?) al een beetje zo he? Rond 12 uur een voeding en 's ochtends vroeg. Ze moet nog maar eens naar Faylinn kijken, misschien neemt ze er een voorbeeld aan. Zou wel fijn zijn voor je, idd. Die gebroken nachten zijn niet vol te houden als je werkt.