Vrijdag 15/8 1. 00:30 160 cc 2. 05:15 11 R, 5 L 3. 08:45 145 cc (11:45 op bed 4. 13:30 200 cc (daarna naar de Stippestap) 5. 17:30 145 cc (19:30 in slaap) Donderdag 14/8 1. 00:15 180 cc 2. 06:00 8 R, 5 L 3. 11:00 200 cc ! (PR) (11 uit bed, 13:30 naar bed, 14:30 eruit en hard huilen) 4. 14:30 155 cc (16:15 in bed, 16:45 hard huilen en uit bed) 5. 18:30 7 R, 3 L (in bed gehuild van 19:50 tot 20:30, toen even uit bed geweest en rond 21 uur opnieuw naar bed en snel stil)
Ahh meis, das vervelend zeg.. Ik hoop dat er niks ernstigs is met haar lip en dat ze zich snel weer de oude is! En anders gewoon ff checken op de HA post (je zult zien dat dit altijd in t weekend gebeurt..) Sterkte!
hey meiden ff ter waarschuwing ! meiden op de hyves krijgen hem ook binnen je weet maar nooit he ! AUB Doorsturen op verzoek van de politie AUB Doorsturen op verzoek van de politie Hallo iedereen, Ik werd op de huistelefoon gebeld; Met de melding dat we een prijs gewonnen hadden. Of ik een 9 wilde toetsen om door te gaan! Slim geweest en de hoorn er op gegooid.Voor iedereen die een mobiele telefoon bezit: Momenteel is er een bende actief die u belt op uw GSM en zich voordoet als iemand van de provider waar u bij bent aangesloten. Men vraagt u tijdens dit gesprek om 09# of #09 in te toetsen ter controle van uw toestel. DOE DIT NIET EN VERBREEK ONMIDDELLIJK DE VERBINDING.Deze bende beschikt over apparatuur om via de ingetoetste code het nummer van uw SIM-kaart te lezen en nieuwe kaarten aan te maken met uw nummer. Hierdoor kan men op grote schaal fraude plegen op uw kosten. Maak dit bericht s.v.p. bekend aan personen die in het bezit zijn van een GSM-toestel. Een tweede methode die wordt toegepast is de volgende: U ontvangt een bericht op uw GSM met het verzoek om nummer 0141 455114 te bellen.Dit moet u dus NIET doen! Als u dit namelijk doet, kan degene die u dat berichtje heeft gestuurd op uw kosten bellen. Deze twee vormen van GSM-fraude zijn officieel bevestigd door de KPN en Vodafone. PAS OP: Deze fraude wordt al op grote schaal toegepast ! Als u dit bericht ontvangt, stuur het dan s.v.p. aan zoveel mogelijk mensen door!
oh lieve Nona, wat vervelend! Inderdaad niet te lang mee doorlopen, hoor! Slaapt ze wel dan? Voor jou en Millie:
AHHHHHHHHH Thanks... Geen idee hoe ik plaatjes hier kan krijgen... zal eens uitvogelen van de week hoe ik dat kan doen... Jij en Jadyn ook een dikke knuf van Miekje en Julen...
ja ze heeft ook al weer bij de 39 graden temp,dus hou t wel in de gaten... heb haar wel een zetpilletje gegeven... e had ook hoofdpijn en buikpijn mellde ze net nog,voordat ze naar bed ging......
Mag toch aannemen dat dit een typfoutje is... Geef haar maar een knuffel van me, voor zover ze nu aangeraakt wilt worden..
ja die kennen we,zijn wij in de afgelopen jaren ook wel s mee lastig gevallen,met druk op een 9 ....... doorstuurmailtjes stuur ik gelijk door.... naar de prullebak.... ongeacht wat t is ik doe t niet meer
nee ze slaapt nie,ze kijk nu met papa naar J.C van Damme op tv... ze zegt papa dat ben jij met die blauwe broekje