@ MJ : leuke foto's! Jadyn ligt toch helemaal rechts? @ Nona : knuffie voor Millie! Ik hoop dat het meevalt, klinkt wel raar? En ik neem ook aan dat 30 een tikfoutje was eigenlijk
Mj helemaal rechts in beeld. Nona ik zou toch naar de dokter gaan. Dat lijkt me een ernstige allergische reactie op iets. En dan 39 koorts is niet zo goed. Knuffel voor jullie
meiden....ik zet de computer uit....nog ff wat drinken en dan lekker naar bed! welterusten! Nona: je kunt de HAP ook voor advies bellen, hoor! kus kus
@ nona : uuhh.. ja... ik hoop dat het meevalt? Dat het niet erger wordt/snel weggaat? Of zeg ik nou iets heel raars? kdenk dat ik mn mond maar hou verder vanaaf
zo vanuit een andere hoek ze is supergoed te pas,ze was in bed en weer eruit,maar eet nu een broodje pindakaas... nouja eigenlijk 2..... ze voelt al minder warm en als die lip morgen nog zo is,dan bel ik idd even een arts en ga ik eventueel even heen....
thnx meid.... als ie morgen nog dik is dan bel ik eventjes..... de temp is al wat lager... ze voelt weer "normaal" en niet oververhit \/ lang leve de zetpillen.... \/
+ zuurtje: mischien dat een mug haar geprikt heeft.... er is 1 puntje op dr lip waar t "pijn" doet......
@ all you mama's.. Slaap lekker voor vannacht.. Morgen gezond weer op. Hoop dat Jamilia zich ook beter voelt en dat de zwelling is afgenomen dan.. Liefs Miekje
Graag gedaan hoor meid en inderdaad even in het oog houden. Ik kruip mijn bedje maar eens in. Slaap lekker iedereen. En Emma ik zat erbij en ik keek er naar............. hoe mannetjezware dozen heft en sjouwt. knuffie voor iedereen