Zou kunnen, er zijn dit jaar heel veel mensen die echt heel grote gezwollen plekken overhouden aan een muggenbeet ipv een klein bultje. De mensen reageren opvallend veel allergisch op muggenbeten dit jaar.
Ha meiden, Wat hebben jullie weer veel getikt vandaag zeg! Ik ga morgen even uitgebreid op jullie reageren. Heb namelijk een drukke dag gehad met Demi. Gister wilde ze alleen maar slapen en vandaag wilde ze alleen maar spelen en lachen en rollen en brabbelen etc etc etc... Echt harstikke leuk! Heb zo van haar genoten. Ook kwam me moeder nog ff op visite vanmiddag en vanavond kwam er een vriendin ff bakkie doen zij is net pas weg haha.... Mannetje is nu de fles aan Demi aan het geven en daarna gaan we lekker naar bedje toe. Morgen moet ik net als MamaNona even naar de kapper. ff me uitgroei bij laten werken. Was wel nodig hahaha..... @MamaNona, Een dikke knuffie voor jou en Jamilie... Dat kind zielig zeg! @Emma en Redone, Wat lief dat jullie naar mijn vragen zeg! Een dikke knuf! Dank jullie wel! Meiden tot morgen en slaap lekker! liefs Divi
hey nona dikke knuf voor je meissie ! hoop dat het nu allemaal blijft zakken na de zetpil ! en als ze een pindakaasje zit te eten klinkt al goed ! knuffie MJ dat zie je gelijk haha jouw meissie is echt de knapste ! slaap lekker all ik wou niemand lastig vallen maar ach al is er maar 1 iemand mee geholpen is het al prima toch ! ik stuur normaal ook niet door maar zo iets ben ik zelf ook blij mee.. gewaarschuwd mens telt voor 2 ! zuurtje goed gedaan ! niet sjouwen ! en slaap lekker Miekje slaap ook lekker ! en morgen scripie af ! All ik ga ook slapen WELTRUSTEN
DIVI: ik heb ook aan je gedacht....... omdat je vanmorgen wel op de hyves had gereageerd,maar verder niet dacht ik dat je aan het werk was ofzo....... alles goed?
misschien enne je valt neimand lastig hoor..... ik lees ze meestal wel,als t me interessant lijkt,maar verder nie.....
Hier nog een. Na eergister tranen met tuiten tot middernacht en gister hetzelfde liedje. Met extreem drukke dage aangezien mijn collega in de ziektewet zit, en er dus een grotere stroom patienten is op de dagen dat ik werk, ben ik kapot. Ik ga mijn meissie ff voorlezen, en dan naar bed.
** ik pak de sleutel en loop t hek uit,doe m dicht en draai m op slot...... hang de sleutel er nog even naast,kom straks nog even kijken.... en berg dan de sleutel wel op.... ik zag nog een leuke poster,die hang ik nog even op hieronder....**
** ik kijk.... zie niemand,hoor niemand.... ik berg de sleutel netjes op en ik ga er ook vandoor.... niet slapen,maar wel weg van de laptop.... **
goedemorge zit je op je werk je doet open en er kan niemand tanken moet je degene bellen die verantwoordelijk is hebbe ze de telefoon af staan en andere collega hangt gewoon op soms zit nu te wacht e op hoe of wat hahah
**ik kom rustig aanwandelen.......,niemand te zien nog..... ik zet t hek open en roep zet de koffie en thee vast aan,leg de krant op tafel en ga er weer vandoor...... kmoet naar de kapper! **