leuk! wij hebben ook zo'n doek, maar ik krijg 'm dus niet goed in die houding erin, en ik vind die houding zo leuk....ik heb 'm nu steeds buik-tegen-borst zeg maar, maar zo ziet hij alleen mij maar. Nu ben ik gelukkig wel leuk om naar te kijken maar toch....
en dat is geen geintje! ja, eigenlijk moet ik iets met maanden doen of zo. Maar 5 weekjes is ook leuk. Even zeiken hoor, hoewel het een luxe probleem is. Maar zoals jullie weten is onze zoon niet echt klein. Maar hij is nog wel schattig baby-achtig, alleen wat groot dus. Maar goed, loop ik met baby in de wandelwagen - baby vult de bak natuurlijk goed op - en dan gaan mensen kijken 'oh wat een bul', 'jeetje, wat een joekel' nou en meer van dat soort dingen. Ik vind het haast onaardig en denk dan van jaaaa ik weet het nu wel ja. Maar hij is toch ook nog schattig? Gister ook, verjaardag, kind op de arm. Kind zit met de kont op mijn bovenbeen en dan met zijn hoofd over tiethoogte (ik ben maar 1,61) en dan vragen mensen 'goh, hij is toch nog niet zo oud' nee, 5 weken...jeutje wat is hij groot. Ik krijg zo af en toe het gevoel dat hij afwijkt of zo. zo. nou, ben weer uitgezeurd.
nou ik moet zeggen het gaat tot nu toe goed ! mis Tim wel maar heb lekker een uur in bad gelegen en nu kei hard de muziek aan staan hahaha toch wel weer eens lekker wat kan ik nu verzinnen mmmmmm ja ja kei hard vals mee zingen whahaha ! buren zijn ook werken !
@Becca, ik kan me voorstellen dat je die opmerkingen een beetje zat word. Hij is groot, maar niet minder schattig daardoor! @Emma. oooow heerlijk!
woehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee tjalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa de muren trillen hier hahaha zalig ! dikke vette house aan gezet
zooooooooooooooooooooooow dat is lang geleden ! ik sta hier vet te swingen op tiesto haha echt niet normaal zo hard de muziek staat ik was voor de zwangerschap/bevalling best hip al zeg ik het ff zelf en voel me gewoon weer even lekker wijf ipv moeder of wat dan ook yeah !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! die muziek kan nog harder whoehoe hoop dat de boxen het houden de rest staat gewoon te wankelen !
Emma: schandalig.... dat jij dat zomaar durft Ik had ook al de muziek hard aan staan.... kind in kinderwagen in de kamer,ander kind in speeltuin om de hoek met dr vriendje ( van 11 ),buurjongen die altijd op dr let.... vind die leuk hahahaha en dan zijn er nog plenty off other kids! die kleine slaapt lekker verder in de kinderwagen en trekt zich nix aan van de muziek.... ja had ik eerder ook altijd toen ze nog in mn buikie zat..... bij Jamilia stond ikk met 8,5 maand nog in de discothee hoezo slechte moeder pooh: Fijn dat alles zo positief is joh! daar kan je toch even helemaal van uit je dak gaan ---> doe anders ook de muziek aan \/ becca: jij hebt ook een schattig(e) hummel(tje),kan me wel voorstellen dat het niet leuk is om constant te horen (ik hoorde 3 jaar geleden alleen maar.... "oww wat is ze dun" enne "owww zo klein,doe dr maar voorzichtig mee" en ook nog.... "jee is dat kind ernstig ziek ofzo nouja.... ) meelanie: Alysha lag in mijn buik met haar rg aan mijn rechterkant en t was een sterrenkijkertje zoals ze dat noemen,nu ligt ze nog heel vaan met dr hoofd helemaal over dr rechterschouder heen te kijken en als ik haar tegen mn schouder aanleg dan doet ze haar hoofd bijna op dr billen leggen ik hou haar hoofdje wel tegen,maar ze probeerd het nog steeds weer in die houding te leggen.... Als ik haar hoofd in bed de andere kant op leg,draait ze ook zo weer naar rechts,Als ik haar op de buik leg met dr hoofd de andere kant op,tilt ze dr hoofd op ,kikt in de rondte en gaat weer op dr andere wang liggen... dus jaaa de mijne heeft ook een voorkeurshouding toch leg ik een knuffeltje achter dr hoofd als ik haar de "andere"kant leg en dat gaat goed..... gelukkig IEDEREEN: Jammmie Jammmie ik ga zo maceroni maken..... vind mn stiefzoontje zo lekker!
EMMA: ik heb t niet zo hard staan als jij,ik houd nog wel ff rekening met mn monstertje ik verlang naar de disco ( en strak figuur en een malibu-melk maar ik drink eigenlijk nooit! ennne.. en.... en .... naar s*x ) ik spoor niet
beccaatje die van ons heeft een klein hoofd ! ook niet goed hij lijkt dus echt nog super klein krijg je zelfs dat hij volgens vreemden de deur nog niet uit zou mogen pffffffffffff nou moet ik wel zeggen dat wij dachten dat andere kinderen grote hoofden hadden whahaha maar Tim is dus kleiner dan gemiddeld ! neem aan dat dat wel bij gaat trekken en tja dat hij nu nog niet kan lezen en spellen vind ik niet zo erg whahaha Mamanona whaha ik dacht al dat jouw kids ook aan het trillen zijn van de muziek whihihi ! en ik heb echt zin in hetzelfde als jij ! whahaha bahalve de sex dat zijn we al goed aan het inhalen ik wil weer swingen zonder dat mijn tieten en buik mee blubberen whaha en geef mij maar een paar flessen wijn dan vermaak ik me wel al ben ik nu na 2 hooguit 3 glazen wijn al zatjes hihi en die gaan er vanavond ook nog in en lekker avondje kroegen !
hahah die emma! ja nouja alysha is nog geen 3 weken dus ik pas nog even voor de s*x,nouja voor het vaginaal bungy-jumpen dan weet niet hoe mijn doos dat vind als ie nu alweer pottekijkers krijgt hoor.... naar mijn eigen id is het daar nog zo groot dat paps T.Z.T. er eerst een badlaken omheen met wikkelen voordat ik er weer wat van zou voelen
Hahaha, wordt beetje saai he? 8) Ik krijg die buik-tegen-borst houding dus gewoon niet voor elkaar met haar. Euhh... hihi ... kan moeilijk de boel dichtdrukken.
nou meid neem je tijd om weer lekker op gang te komen ! voor je bevalling van nr 2 lukte het ook dus na nr 2 komt ook wel goed ! en hier hebben ze mijn doos redelijk met rust gelaten ... dat maakt veel verschil vind ik ! okok je neemt er geen keizersnede voor ... maar tja elk nadeel heb zijn voordeel en niet denken dat ik al klaar lig als manlief thuis komt hoor whaha zo erg is het allemaal ook niet hihihi en een badlaken pfffffffffffffffff overdrijven is ook een vak hoor whahahaha
Hey dames! haha ben net aan het bijlezen, maar jeetje zeg Gekkies Ik wou even wat leuks met jullie delen! Ik heb de eerste foto's van Mike waar hij op lacht! Hij lacht al langer bewust, maar nu heb ik het eindelijk vast kunnen leggen!
zo heb ik ff energie van die vette party in huis straks waarschijnlijk hoofdpijn maar okok ... helft van de positie kleding ligt nu op zolder die is echt te groot ! ik pas er voor om er nog zo bij te gaan lopen ! en de rest dat moet nog maar ff ! ik heb 1 spijkerbroek die ik dicht krijg maar dan heb ik mega rollen dus doe maar niet ! ik ga volgende week maar eens sporten !
ohhhhhhh vosje wat een scheetje ! haha ineens die lieve lach in beeld ! nou daar word ik nu blij van !