joeppie we doen het weer hahaha ze kunne weer tanken laatste dag dan 2weken vakantie maar in vakantie moet nog 1dag werke kregen ze niemand voor
GOEDEMORGEN! Hihi, leuk. Hier net wakker.. . Samantha heb al anderhalf keer gegeten . Ligt nog wel even op bed in haar nieuwe (tweedehands) Combisleeper.
Goeiemorgen meiden! Allemaal een goede nacht gehad? Hier alles goed, laatste dingen schrijven voor scriptie en dan kan ie echt uitgeprint worden... Joehoe.... dus als ie echt af is, dan zal ik even een vreugdekreetje laten.. Wicjuh: ahhh, echt zo lief die foto's van die beentjes... Oja, Nona, we willen wel een foto natuurlijk van je nieuwe look!Hoest met grote J gegaan? Tot straks! Liefs Miekje
meiden er zijn onder 2 tandjes aan doorkomen hahah mag ook niet in ze mond kijke straks maar spul halen voor t geval hy er last van krijgt wij gaan maandag over een week op vakantie wat hebben we allemaal nodig voor kleine campingbed met byhorende spullen eten fles fruit luiers zwemspullen shampoo kleren wie nog meer dinge die mee moeten
ik zou nog even over onze nacht vertellen... Het ging weer goed vannacht! Om 22:30 werd Jadyn wakker toen wij naar bed gingen. Dat kwam dus goed uit. Om kwart over 2 werd ze alweer wakker. We verschoonden haar en legden haar terug, maar daar nam ze geen genoegen mee. Nog een x knuffeltje opnieuw gegeven, maar ze ging niet weer slapen. Ik maakte een half flesje, maar toen ik terugkwam sliep ze weer! Joehoee......ze heeft vanaf toen doorgeslapen tot kwart voor 6 vanmorgen! Super he? Vanmorgen is ze voor het eerst in haar badzitje geweest dat ik gisteren had gekocht. Ze vond het geweldig! Dat ding had ik echt veel eerder moeten kopen, zeg. Ze is nu al bijna 6 maanden en 8 kilo. Zo lang het nog wil, gebruik ik hem echt wel! Heb wel iets meer water in bad gedaan dan toegestaan, hoor.....ze vond het helemaal super! Nona nog niet terug van de kapper?
nog niet echt bijslapen, hoor. Ze wordt nog wel wakker en als we haar dan niet voeden, hebben we er meer werk mee, dan met even voeden! Maar het gaat echt wel de goeie kant op, hoor!
Zaterdag 16/8 1. 05:45 130 cc 2. 09:15 6 L, 5 R Vrijdag 15/8 1. 00:30 160 cc 2. 05:15 11 R, 5 L 3. 08:45 145 cc (11:45 op bed geslapen van 12 uur tot half 2) 4. 13:30 200 cc (daarna naar KDV) 5. 17:30 145 cc (19:30 in slaap) 6. 22:30 11 R, 5 L
Go Jadyn Wat een goede nacht! Je hebt gewoon niet gegeten vannacht.. Ja je bent wel even wakker geweest, maar je hebt niet gegeten.. Wat een knappe meid ben je! Je lijkt nu door te hebben dat je lekker overdag en s avonds moet eten, en snachts niet meer.... Wat leuk dat je zo'n plezier hebt in bad! Lekker he dat gespetter! Liefs Miekje en een kus van Julen
@MJ : uitkomst he, zo'n badzitje? Ik zei ook meteen : had ik veel eerder moeten hebben! Jadyn gaat goed!
Wat een knapperd! Ze heeft het duidelijk naar haar zin! oh....wat goed van vannacht! Ze heeft gewoon (bijna) doorgeslapen. Misschien zit het nog in haar ritme om 's nachts aandacht te krijgen. Eerst was dat dmv een voeding maar gelukkig neemt ze hier ook genoegen mee! Ik hoop dat je snel een keer wakker wordt en dan denkt: "hé, het is al ochtend!"