ja hier ook dat gedup hoor.... wat als t weer lang duurt of als het wéér eens mis gaat... nouja..... hier geen AC,maar eigenlijk ook geen sex ja zo af en toe..... dan wel 's .....
KOM STRAKS TERUG IK MOET NU MEE MET PAPS TANKEN....... hij heeft t kind al in de maxicosi en Jamilia staat ook al paraat... nou gezellig... autootje tanken met zn allen.... WHUHAHAHAHAH
ik ging vroeger alijd mee met mijn pa en kreeg dan een ijsje ! dus willy trek die knip en trakteren maar !
miekje knuf voor jou ! volgensmij leven we een beetje te veel mee haha zo komt hij nooooooooooit af he !
Ik heb mijn haar altijd rood. emma Heb je al wat gevonden in het oei ik groei boekje : Ben wel benieuwd want er is maar een iemand geweest die antwoord gaf op mijn vraag.
kheb et gemengde groente als warme hap meegenomen van het Kruidvat toen ik Voeding ging halen ( nog steeds Kruidvat ja,gaat lekker ) maar die stond naast de fruithapjes van 4 maand,maar was bij thuiskomst dus voor 6m+ ..... noujaaaa zitten geen stukjes in en aangezien Mw A. ook al huzarensalade en frites wegkrijgt,zal het geen probleem wezen.... volgende x beter opletten nona.... DE BAMBINOsokjes hingen er ook nog .... Ik ga mn pizza in de oven doen... wij gaan pizza eten .... lekker! ! !
@Miekje1982, @Emma, Echt heb je me gemist? Ik heb 1 dagje niet meegeschreven maar wel meegelezen, gister ff snel langs geweest haha..... Wel lief van je hoor meis! Meis ik weet niet of die H&M in Rotterdam groot is. Ik ben daar in geen jaaaaaaaaren geweest. Ik ga altijd naar Rijswijk, naar de Boogaard, weet niet of je dat weet? Of bestel het op internet....... Al had je naar Rotterdam gekomen dan had ik er ook heen gegaan met Demi, gezellig haha gewoon niet alles laten zien aan je mannetje. Hang het in de kast en laat 1 of 2 kleding stukjes van Tim zien haha haha...... En dan doe je gewoon de volgende keer iets nieuws aan, oh joh dat had ie al haha haha.... Ik zag het op de foto van hyves dat je niet meer blond ben! Ik vind het bij jou zo echt goed staan zeg! Was je het blonde zat? Heb nu ff me uitgroei laten doen, zou ook wel een andere kleur willen, maar ben bang dat ik er zoooo spijt van krijg. Had verleden keer al iets donkerder, zat 3 dagen later weer bij de kapper omdat ik het niets vond haha haha.... Heb toevallig vanmorgen ook nog even in het oei ik groei boek gekeken, maar het klopt dat kinderen nu meer wakker zijn ook 's nachts @MamaNona, Wat een super kapsel! Ben je naar de kinky kapper geweest? hihi hihi Ik ben blij dat het met Jamilia wat beter gaat meis! Tank ze met heel het gezinnetje haha..... Neem voor mij een red bulletje mee? haha dus jij ben nog even wezen shoppen vanmiddag! @Redone, Sorry meis wat was jouw vraag? Nu jullie over ik wil een meisje, of ik wil een jochie: Over nog een kindje gesproken. Ik zou wel heel graag willen hoor. Maar we zijn voor Demi al heel de medische mallen molen in gegaan. Zoals ik al eerder schreef: 2 Mk, Niet meer ongesteld worden, dan maar een Primolut kuur, Temperaturen, Echootje hier, Echootje daar, Praatje hier, Praatje daar, Clomid kuurtjes, nog meer Clomid kuurtjes, zwanger, veel onzekerheid door eerdere mk, veel in het ziekenhuis voor echootjes en ctg'tjes...... Nee we moeten er nog goed over nadenken. Al kriebelt het bij mij wel weer heel erg hoor haha... Als ik een zwangere vrouw ziet met een dikke buik, denk ik ow dat wil ik ook weer hoor haha...... We zijn er al uit dat ik na de vakantie weer stop met de pil omdat ik niet lekker in me vel zit door dat ding. Ik blijf hem nu nog ff slikken, anders ben ik op vakantie ongi en dat wil ik niet. En daarna hup weg met dat ding. Niet dat we weer volop tekeer gaan voor een tweede maar gewoon omdat ik er niet goed van word van dat ding. Hoef al die hormonen niet meer in me lijf. (Divi is weer back in the house met het geklets, weer volgens mij zowat een pagina vol hihi)
Ow Ow wat is Demi weer ondeugend haha.... Ze had haar groentehapje op (wortels, ja alweer wortels haha) en daarna een een kwart Danoontje. Huilen wat ze deed. Dus huppakee naar bedje. Huilen Huilen en huilen en huilen.... Geprobeert te troosten , speentje in haar mond, schone luier en nog steeds huilen. Neem ik haar mee naar beneden leg ik haar in de box en wat doet ze, slapen haha..... Ze wil gewoon bij Mama zijn. Stond by the way ook in het oei ik groei boekje... Dat ondeugende heeft ze ook niet van een vreemde haha
@Redone, Volgens het oei ik groei boek en internet kan het zijn dat baby's die veel sliepen juist meer wakker zijn of dat baby's die veel wakker waren veel meer slapen. Op www.oeiikgroei.nl staat ook het een en ander he over sprongetjes. Misschien wel leuk om te lezen voor jou als je dat boek niet heb?
DIVI: nou dat shoppen was t niet echt hoor,was meer "ff snel de Aldi door" en toen "ff" naar de Kruidvat en kelaaar REDONE: schat ik heb gééén id
DIVI: nog een x ja Ik ben ook iedere x weer bang voor een MK,de heel zwangerschap door,maar "de natuur bepaalt" Je hebt Demi ook ,dus je kan het ( zo denk ik ook na "alles" met mij MK ging het echt een beetje van 1e: Shitttt waarom verdrietig,enz,2e x neee dat kan niet alweer en ik kan vast geen kids krijgen.... 3e x.....ONGELOVELIJK! DIT KAN NIET,nog meer verdriet,maar snel naast me neer gelegt,daarna ging ik 3 x heel makkelijk mee om,t deed me veel pijn,maarja op een gegeven moment verw8 je niet anders en als t dangoed gaat is t echt een wondertje! \/) nouja genoeg gezwam van mij..... we zijn blijde mama's en we zitten hier niet op de MK-mieppen
hey redone sorry dat je geen antwoord had gehad ! ff boek gepakt en van week 22.5 tot 26.5 komt er weer een sprong aan ! (ongeveer dan he ) dus zo te zien zitten ze er weer midden in ! TIm is maandag 24 weken ! raar weer dat denken in weken meer slapen kan idd .. het is ook kind afhankelijk hoor beetje grote lijnen zijn * bij mama willen zijn ( en mama kan ook papa zijn hoor) * slechter of onrustiger slapen *eenkennig worden *vraagt veel meer aandacht * slechter eten * stiller zijn * neit verschoond of omgekleed willen worden * pakt vaker een knuffel nou dat klopt hier wel hoor !
Divi,Emma en Mamanona Ik bedoelde het niet als verwijt hoor Emma Ik herken er wel een paar dingen in moet ik zeggen van. het lijstje