nee maar na al de vreugde van onze maart baby's vergeet je soms het verhaal en de moiete erachter weer ! gelukkig is het wel weer allemaal super met de kids nu ps hoe is het met het lipke van Millie ?
zo 5 uur ! tijd voor cup a soupje ! iemand zin ? is nu wel de heldere staks is hetg van unox tomaat met ballen !
Hallo dames Hier alles goed. Morgen zal ik er waarschijnlijk pas 's avonds zijn. We gaan morgen naar mijn schoonouders en wat winterkleding voor Ybe kopen. Hoe gaat het hier verders met iedereen?
hey zuurtje ! wat een gezellige dag morgen op het programma ! hoe is het allemaal met jou ? en met Ybe ? hier alles ok ! te veel kleding gekocht voor tim haha
Heb wel zin maar ben al met het eten bezig.Wij eten gebakken aardappelen met een kipfilet en boontjes.
Met ons gaat alles prima. Ybe is aal een paar dagen weer bezig dat hij naar het klasje wil. Leg maar eens aan een 3jarig kind uit dat het vakantie is en dat er nu niemand meer is
@MamaNona, Zo echt beter zeg dat jullie een Aldi bij jullie in de buurt hebben. Dat hebben wij hier helemaal niet, zelfs geen Liddl. Vind ik af en toe echt balen. En en heb je Alysha al de 6+ groente hap gegeven? Natuurlijk, ik heb Demi, maar zou wel een tweede erbij willen. Aan de ene kant zouden we er best aan willen beginnen maar aan de andere kant, durf ik het denk niet meer Ik kon het ook heel erg moeilijk naast me neerleggen die 2 mk en alles erom heen wat we voor Demi hebben meegemaakt. Dus er zit bij ons een aardige twijfel in de zaak haha... Even nog een tijdje over nadenken.... En misschien als ik met de pil ben gestopt dat er voor ons nog een wondertje komt? @Redone, haha ja Demi is er een hoor, echt ondeugend en pittig. Maar ow zo lief! Meis ik had je vraag helemaal over het hoofd gezien, dus moest je vraag ff beantwoorden nadat je het had gevraagd. @Emma, Ahhh dank je wel meis lief dat je dat zegt! Demi is echt een knuffelkontje inderdaad... haha dus TIM kan zijn lol nog op! Nou een lekker cup a soupie! @Zuurtje, Heel veel plezier morgen meis! Ik zit hier TMF te kijken ondertussen wakker worden op vakantie, helemaal super haha haha..... Al die gekke lui haha haha..... Demi ligt nog steeds te slapen. Ze had het zeker weer ff nodig. Oh ja vanmorgen had ik haar een fruithapje gegeven met een halve liga erin. Ze zat niet te eten maar te vreten haha haha..... Het mondje ging al open terwijl ik nog met de lepel in de fruithap zat haha haha.... Geven jullie eignelijk de kiddies een liga zo in de hand om op te peuzelen?
hihi ja dat is niet zo makkelijk dan he ! maar goed teken dat hij wil ... en hoe is het met de kleine ?
Klopt ik ga daar morgen heen.Manlief gaat waarschijnlijk niet mee.Ze beginnen vanavond met gras in de bult maken en ze weten niet of ze het klaar krijgen.
oh dat zou wel jammer zijn als man niet gezellig mee kan maarja werk moet ook gebeuren ! vond ik altijd zo'n super leuk pretpark ! wel een eind rijden voor ons
Divi: het gaat inderdaad elke dag beter met Jadyn! Daar ben ik zo ontzettend blij mee! Ik kan niet wachten totdat ze spontaan door gaat slapen!
Divi: wat goed dat Demi zo goed op haar buik kan liggen zeg! Hopelijk is ze vannacht niet zo vaak wakker en gaat het gauw beter met haar ontlasting! Dat is wel zielig 'grotemensenpoep' voor zo'n kleintje!