zoals jullie inmiddels hebben kunnen zien, heeft Jadyn vandaag worteltjes gegeten! Reuze spannend, de eerste keer groente. Maar het ging super! Alsof ze het al veel vaker gehad had! Ze had zo een half potje op! Ze trok niet eens een vies gezichtje erbij! MJ is weer helemaal happy. Ze heeft daarna zelfs nog een fles van 160 cc gedronken. Grote meid he?
DIVI: meis.. gewoon doen als je denkt er aan toe te zijn..... ,komt goed... trust me! enne dat potje gaan we nu geven.... madammeke had eerder nog geen zin volgens mij,dus nu ff warme hap en dan ff chill,dan de fles en dan @ bed \/
Jadyn: Waren de worteltjes lekker ? Ik heb net gemengde groente gehad voor supr baby's van 6 maand en ouder.... was lekker joh Kusje van Alysha
MJ en Mamanona Geweldige foto's.Bryan zat te glunderen op schoot. Hier zijn de kids net onder de douche geweest en liggen nu op bed. Manlief is tot het donker aan het werk dus ik heb even tijd voor mezelf hahaha.Eindelijk tijd om achter de pc te gaan.
Voordat willy hier is dan is het al zowat donker hahahaha.Weet je wat dan gaat willy morgen helpen hier dan ga jij mee naar slagharen.
Hoi meiden, Heb alles bij gelezen maar er is niet veel blijven hangen. Las wel een vraag over liga's: Ja, Yannick krijgt die in zijn handje en ligt die dan lekker op te sabbelen (vind ie heerlijk). Soms valt ie wel en dan moet mama weer even assisteren om hem weer aan te reiken haha. Yannick krijgt hier ook de potjes van 6 maanden van fruit en groente. De laatste paar dagen lijkt het wel of hij meer eet zeg en niet verzadigd raakt. Groeispurtje misschien? Hij eet iets meer dan de helft van zo'n vol potje van 200 gram op. En dan nog een danoontje start of wat yoghurt na. Verder geen nieuwe ontwikkelingen. Hij draait nog niet (soms wel op de zij) maar mijn oudste deed dat ook aps met 6 1/2 maand. Dus denk dat Yannick dat ook rond die tijd gaan doen. MJ: super dat het nu zo goed gaat met de nachten van je meissie. Komt goed. Nog even dat ze door krijgt dat ze s'nachts moet slapen. Maar ze is op de goede weg door geen voeding te vragen. Lekker worteltjes gegeten. Leuke pica's. MamaNona: ach wat zielig voor je meissie zeg. Hoe is het nu met haar dikke lip? Al wat minder aan het worden? Leuke pica's van de jongste zeg. Emma: leuke kleertjes heb je gekocht voor je kiddy. De rest kan ik niet terug lezen.
Hier gaat alles prima, druk zoals gewoonlijk de laatste tijd. Donderdag bij de controle arts geweest en ik heb nog verlenging gekregen tot 15 september. Zolang mag ik niet werken. Heb al met mannetje afgesproken dat ik pas terug in oktober begin met de kinderopvang. Zitten we wel 1 maand met maar 1 inkomen maar we kunnen het overbruggen. We hebben nog wel een klein spaarpotje voor noodgevallen en dit is er dan maar 1. Hoe gaat ie met jou?