Elvis=(was) LEUK! Ben helemaal gek op die muziek! @MJ: ik weet niet veel van bv...maar 't klinkt idd beter als je afbouwt/volledig naar fv overstapt... Ik geef Alyna's flessen allemaal met de M-speen (hier ook difrax flessen) In de laatste fles doe ik rijstvlokken, dan draai ik de fles gewoon iets minder hard dicht.
Heb grote A net in bed gelegd, ze was tijdens het drinken in slaap gevallen.Dat was echt wel lang geleden, deed me denken aan toen ze net geboren was... *sentimenteel*
JAAAAAAAAAA DAAROM daar heb ik hier op de bank nix aan en kan t me helaas ook niet veroorloven om naar apeldoorn te rijden @ KFC
Ik vind heel veel muziek leuk en Elvis ook zeker! Er is nog steeds een film over Elvis op! Ik ga ook echt volledig over op de fles, hoor. Maar Jadyn drinkt alle flessen nog met de S-speen! Maar ik heb ook weleens gehoord dat BV-kindjes heel hard kunnen zuigen. Ik ben bang dat ze zich met de M-speen verslikt. Kan het straks proberen met de Nutrix erdoor. Ik denk dat dat ook de reden is dat de Nutrix er bovenop blijft drijven. Met de S-speen zuigt ze eerst alleen de gewone melk eruit!
Owww zo, ikke snap! Heb er ook wel zin, maar ik ga dalijk maar eens een appeltje pakken ofzo. (ben op de gezonde toer sinds ik in die fruitwinkel heb gestaan. ) Wees blij, hier is NERGENS in de buurt een KFC...weet nog niet eens zeker of dat in België bestaat...denk alleen op 't vliegveld...
Dat zou best kunnen! Dat hadden wij ook toen wijn Nutriton tegen spugen in de flessen gingen doen, daarom naar een M overgestapt. Wij maken wel eerst de fles warm en doen daarna de rijstvlokken er pas in, misschien dat dat ook scheelt? Mijn vader heeft bijna alle films van Elvis!