ah ik ook dan smelt ik ! hij doet het zo af en toe nu maar lekker het meest naar mij ! hihihi ... ik hou elke dag meer en meer van hem vooral als hij zulke dingen doet ! ik heb de lach nog niet op foto... (geef ff tijltje)
haha, ik vind 'm echt leuk! Ik had na de vorige daar absoluut geen last van, dus zal nu ook wel meevallen denk ik.
Vosje wat een liefie! Ik heb ook de halve middag boven dean gehangen met de camera, maar helaas! Heb net de box van de Plus gekregen! wat zit er veel in!
Goedemiddag mama's Ik ben er ook weer eens. De nachten gaan hier heel goed, er zit tussen de laatste en eerste voeding gemiddeld 6,5u à 8u. Overdag varieert het tussen de 3u à 5u. Mij hoor je dus absoluut niet klagen. Gisteren had ons Ynse echt last van haar buikje, ze had al enkele dagen geen vuile luier meer gehad. Gelukkig is dit probleem nu weer van de baan. Het is echt zielig als ze wenen omdat ze pijn hebben en je er niet iets aan kan doen. De kindjes liggen nu allebei lekker te slapen,heb dus weer even tijd voor jullie. Vandaag is mijn kraamzorg die ik al 5 maanden had voor het laatst geweest, ik mis haar nu al . We zijn deze voormiddag naar de markt geweest en ze mocht mij helpen met een mooie plant uit te zoeken. Wat ze echter niet wist was dat ze deze plant achteraf cadeau kreeg voor haar goede zorgen en alles wat ze voor ons heeft gedaan. Nu heb ik enkel nog de kraamzorg die ik heb via mijn ziekenfonds. Daar kregen ze van mij vandaag een telefoontje omdat ik over 1 van hun niet tevreden ben en mijn mannetje ook niet. We moesten haar echt zeggen dat ze haar jas moest uitdoen, naar binnen mocht en wat ze allemaal mocht doen van taken. Maar dat was het ergste nog niet, ze maakte ook zomaar onze post open waar we bij zaten . Ik heb dus gebeld dat we haar niet meer als kraamhulp willen. Gedaan met geklaag. Hier weer mooie foto's voorbij zien komen. Leuk. Muziek luid zetten gaat hier niet omwille van al onze buren, maar kan me voorstellen dat het leuk is om weer even uit de bol te gaan. En die lachjes bij die kleintjes is echt om bij weg te smelten. Voor de rest weet ik even niet meer wat ik gelezen heb, sorry. Knuf van zuurtje
zooooooooooo van mij hebben jullie ff geen last meer ik ga uit eten en dan de kroeg in ! tot morgen .... hopelijk zonder kater hihi
Hoi meiden.... Moet even iets kwijt : Hier een heel ongeruste FD..... Stomme regering Hebben we eindelijk een oplossing gevonden voor gastouderopvang bij mijn schoonouders, die dit wilde doen tegen betaling...... Willen ze dat afschaffen..... De wachtlijsten zijn momenteel 1,5 jaar bij ons in de buurt Geweldig....ik kan maar beter weer achter het aanrecht gaan staan, begrijp ik...., maar ja.....dan moeten we ook ons huis verkopen, andere school, andere buurt etc etc Eerst willen ze dat ik ga werken, dan dat ik meer kinderen ga maken en dan draaien ze me de nek om....leuk hoor.... GATVER ! Ik maak me echt vreselijke zorgen..... XFD
Kunnen je schoonouders geen opvang doen tegen betaling zonder dat er een instantie op de hoogte is of ben ik dan weer verkeerd aan het denken. Ik ken namelijk niets van de nederlandse wetgeving/regering. Alvast een hele dikke knuf en ik hoop dat het alemaal zover niet hoeft te komen.
@ FD jaaa echt heel erg belachelijk! Ik hoorde het net bij het journaal! Wat willen ze nu. Eerst moeten er meer vrouwen gaan werken en moeten we meer kinderen nemen en nu gaan ze dat idd weer de kop indrukken Ikzelf heb komend anderhalf jaar nog geen opvang nodig, maar na mijn en mannetjes ouderschapsverlof is dat ook anders....slaat echt nergens op!
Helaas krijg je alleen een tegemoetkoming in de kosten van onze regering als de opa en oma als gastouders worden geregistreerd bij een gastouderbureau. Dus dat hebben we netjes gedaan. Ook hebben ze speciaal EHBO cursus gevolgd etc........ grrrrrr Ik hoop dat dit kabinet valt voordat de regeling wordt geschrapt.... XFD