alysha had de eerste paar x ook verslikkingsproblemen hoor,is ff wennen,maar ze hebben een goed reflex qua veslikken,dus geen paniek !
Ik maak ook eerst het water warm, maar voeg het poeder en de Nutrix wel tegelijk toe. Misschien moet ik eerst het poeder toevoegen, schudden en dan pas de Nutrix toevoegen. Dat ga ik vanavond proberen en dan ook met de M-speen. De gewone flessen heeft ze in 10 a 15 minuten op met de S-speen, dus dat is precies goed, volgens mij!
10 a 15 minuten is heel netjes! Alyna doet zo'n 10 minuten over haar flessen, maar met een S-speen makkelijk 25 minuten en dan valt ze in slaap.(zeker 's avonds)dus ja...
Mj Als Jadyn het beter op de fles doet dan lijkt me de keus ook niet zo moeilijk.Ik heb het al vaker gezegd ik vind het toppie dat je het zo lang hebt volgehouden(en meerdere dames hier trouwens). Ik doe 3 flessen met de 1 speen van avent en de laatste fles met de 2 speen,soms de 3 speen hangt ervan af hoeveel scheppen nutrix ik er door doe.Vanavond heb ik er 4 door gedaan ipv 1 ik wil even kijken of hij er wat langer op doet.
Wij moeten voor de Mac ook wel een halfuurtje rijden... Voor de rest is hier gewoon NIKS! Maarrrr...binnenkort komt er in de buurt een PIZZA HUT! \/
Ik ga nu ff sociaal doen tegen vriendje, hoor! Zet de pc meteen maar uit, want anders ga ik toch weer kijken. Dus ik zeg meteen
mc donalds, mn donalds. kentucky friet chicken en de pizza hut haha is een oud liedje heiro.... ken je m?