**sluip naar binnen hoopt dat niemand me ziet was vergeten mijn glas netjes op te ruimen en in de vaatwasser te zetten niemand zag het ! ik sluip weer naar buiten .............. en duik nu echt mijn bed in**
DIVI: ik heb voor Alysha een roze difrax S fles met een M speen,daar krijgt ze 3 x voeding uit... die met Nutrix krijgt ze uit een L speen en die heb ik op een andere fles ( andere difrax,ouder model) geen gewissel van spenen en makkelijk te onthouden
Nou dat is inderdaad makkelijk te onthouden zeg! Zo heb ik voor Demi als ze sap of water of olvarit drankje krijgt ook een difrax fles met een s speen erop..... Ook makkelijk! Ik heb nu 3 flessen en ik denk dat ik er ook maar een voor de nutrix bewaar. Bedankt voor de tip meis!
ja ik heb ook 3 flessen in de koelkast..... een kleine groene S fles,dr 1e flesje krijgt ze drinken en dan die andere 2....
Hey meiden Hier een super leuke dag gehad! Vandaag 8 jaar samen! Heerlijk uit eten geweest met ons gezin... papa wilde de kids graag mee hebben want hij had iets speciaals in gedachten na het etentje... Ik wist hier niets van af... maar ons grote kereltje wist het al wel! Papa heeft mama ten huwelijk gevraagt!!!! Ben natuurlijk super gelukkig
was ook nie zo boeiend plaatje van een wc pot ... hahah singing bee oid is erop ... willy en ik zingen het hoogste lied
@Mamanona, Ja ik vind het echt een super tip van jou Mamanona. Zoooo hyves.......... @Mama1984, He super gefeliciteerd! gaaf!!