@ Nona : we hebben een stoel staan, een houten die bestaat uit 2 delen, als ze wat groter is kan ie dus op de vloer en heb je meteen een tafeltje. Maar ik wil dus voor nu zo'n kunststof... heb er 1 gezien, DIE WIL IK! ...maar volgens mij niet in nl te krijgen : http://www.minimondo.biz/immagini/chicc ... safari.jpg
nee van de polly zijn er maar een aantal in NL te krijgen....... ik had ook en leuke gezien,meen dezelfde als MJ,maar ook niet in nl te verkrijgen!
die muts die mn kleertjes in maat 92 zou overnemen,die mailt nu dat ze er toch maar vanaf zien..... Tssss maak Nona blij met een dood varken
Goedemorgen meiden, ** MamaNona heeft bij Divi een flinke lach op haar gezicht getoverd met al die leuke plaatjes. Ik neem een bakkie thee en pak stiekem een broodje van Redone! Jammie Jammie die smaakt lekker! ** @MamaNona, Ik zie veel van jouw plaatjes niet! Maar die ik wel kon zien waren Toppie! En dat was het hoor ff serieus? waarom ziet ze er nu vanaf? Iemand van deze pagina of niet? @Redone, haha haha haha had wel een flinke harde scheet gelaten, maar daar trok mannetje zich totaal niets van aan! ff wat anders verzinnen voor de volgende keer haha haha haha haha haha Heel veel plezier vandaag meis! @Wicjuh, Wij hebben de bambino kinderstoel van Kruidvat. Maar deze is niet zo te verstellen als de Chicco of een andere. We hebben via Marktplaats een kinderstoel van Chicco kunnen scoren van ongeveer een half jaar oud, de Chicco Polly Energie, voor maar 50 euro. Deze vind ik ff beter als die van de kruidvat. Meningen verschillen........ haha haha haha ja dat klopt Baby-Park is op de zondag gesloten haha haha Baby-Dump niet. Hebben ze daar de kinderstoel niet die jullie willen?
@ Divi : de chicco polly hawai is bij babypark 20 euri goedkoper dan elders. Maar ja, nu heb ik de safari gezien ....dies wel errug leuk! Maar dan moet ik dus via ebay in italie kopen ... ze versturen wel in de hele eu ...
goeiemorgen allemaal! Ik ben even bijlezen en ga zo vertellen en reageren, maar ik wil allereerst zeggen mama1984 GEFELICITEERD!!
kost ie daar dan? incl porto .... hebben ze meer heb je een link? kunnen we misschien smen bestellen,kom ik m zo bij je ophalen
DIVI: ja iemand van de site... officieel nog een maart mama ook... gisteren zei ze toe,we hadden gegevens uitgewisseld en al en vanmorgen een mail dat ze toch maar realistish moest blijven en t niet deed.....
Goede morgen allemaal Wij zijn ons klaar aan het maken om naar Braband te gaan... Maar nog ff gauw reageren! @ redone: Voor mij was het idd heeel speciaal. Het was op de plek waar wij elkaar 8 jaar geleden hebben ontmoet. Het is een soort meer waar iedereen in de zomer altijd zwemt...een mooie plek dus. Heel toevallig dat we elkaar toen (8 jaar geleden) ontmoet hadden omdat we alle 2 met een groepje daar heen gingen en alle 2 niet veel zin hadden om te gaan (was niet zo mooi weer die dag) maar omdat andere het graag wilde toch gegaan... Het had dus zo moeten zijn ! Voor ons betekend die plek dus heel erg veel, vandaar dat hij het daar speciaal vond om mij te vragen...tijdens de zonsondergang! Heb een super mooie ring gekregen @ wichjuh: Ja mooi he! Ik vond het heel erg goed van hem...hij heeft samen met papa de ring uitgezocht en heeft al die tijd niets gezegt... lief he
ja...... ik spoel ze na gebruik om met heet water ( en flessenborstel) en zet ze dan ,met de speen op de kop erin, in de koelkast.... om bacterien tegen te gaan
Wicjuh: mijn zusje heeft de Chicco Polly. Is dat volgens jou de 'gewone' ? Die bevalt haar heel goed. Ik wil hem eigenlijk in het roze, maar die wordt in NL volgens mij niet verkocht!
Wicjuh: ik lees verder en zie dat jij ook een zeldzaam exemplaar wilt! Ha ha. Nu ik weet dat hij zeldzaam is wil ik hem helemaal persee hebben! Wij samen weekendje Engeland doen dan maar? Of wordt het de states? Dollar is wel lekker laag nu...
Wicjuh: ja babypark gesloten op zondag! Zelfs de website. Absurd is het he? Volgens mij is dat zo'n reformatorische winkel. Ik ben er geweest en al het vrouwelijk personeel loopt ook in rok!