Nou, mailtje erachteraan gedaan, maar heb daar niet zoveel vertrouwen in eerlijk gezegd. Ze heeft m er nog maar net gister opgezet, meestal willen ze het dan even aankijken wat ie doet. Maar goed, we'll see. Die veilingsite is wel cool, maar geen safari meer gevonden
zo goedemorgen ! was ff bijlezen en zie heeeeeeeeel veel kinderstoelen voorbij komen tim heeft idd dezelfde als Demie ! is nog kado van mijn schoonzus ! dus mooi meegenomen tim heeft al lekker gegeten en gespeeld en de was is klaar en in de droger man is me aan het pesten haha hij is de planten en mij water aan het geven haha ben aan de dunne ....... minder want we hebben een wielleronde hier en ik wou ook mee een pilsje gaan drinken ... ff afwachten geloof niet dat ik nog veel in mijn lijf heb op dit moment flessen zet ik ook niet in de koelkast .. hoefde niet meer geloof ik en anders is tim de baccillen nu gewend haha
Goeiemorgen! all: Thanks voor de support! Miekje hoeft t alleen nog ff na te lopen en dan is ie ready to print! Jadyn: zow, dus jij vond de worteltjes wel jammie jammie.. Goed hoor! Alysha (& meerder kids): Dus jij eet al lekker groente/fruit voor 6 maandjes? Goed zeg! Yannick: jij bent ook al zo'n lekker vreetschuurtje, hihi... Divi: ik heb zelf de lactulose gegeven (ff contact gehad met t CB) en gewoon degene die ik thuis had staan. Ff op de gebruiksaanwijzing gekeken voor de hoeveelheid en daar stond t ook voor baby's vermeld.. Thanks voor de bijvoeding info @ copy/paste... Emma: jij bent idd snelle jelle, hahaha, steeds een dag te vroeg.. hihihi.. Zuurtje: joh dus nog langer niet mogen werken... hoop dat het snel betert! want idd op een gegeven moment zijn de centjes ook op.... Lucia: lekker parttime gaan werken! Wicjuh: Succes met de kinderstoel.. Wat raar zeg, een internetsite gesloten op zondag.... Redone: veeeeel plezier in slagharen.. en wat een fijne stinkie verassing van Bryan had je vanmorgen! Hoop dat je armen/schouders snel weer goed in orde zijn! MJ: jammer van de BV meid! Als het beter is voor Jadyn, prima, maar dat neemt niet weg dat die beslissing/ moeten stoppen niet zwaar is... Hier gebruiken we voor de voeding de eerste 3/4 fles S speen, en idd wij wisselen vaak voor de laatste 1/4 naar de M speen Dit is fles zonder Nutrix (geven we nog niet), maar wel met 6 schepjes JBPM.. Meneertje is erg sterk... Mamanona: Nou dat wordt dan een senseotje bij mij halen (zolang ik hier nog woon) aangezien de KFC/Burger king/FEBO/MAC op gemiddeld zo'n 50/200 meter afstand zitten.. De KFC zit OM DE HOEK.... wat jammer dat je blij bent gemaakt met een doodvarken.... das weer minder.. Mama1984: Gefeliciteerd!!!!!!!!! Geen nieuws verder uit huize Miekje (uitspraak geleend van divi...)
ook als t aan mij ligt.. GEZELLIG! Misschien handig als we ff wachten totdat we weer compleet zijn (iedereen weer terug is van vakantie)... om t dan te plannen?
Voor de beurs: Miekje gaat dan niet mee... Miekje houdt niet van die beurzen.. Ben vorigh jaar 1 keer geweest, en echt NOOIT meer.. wat een ellende.... hihi, dat is niet aan mij besteed..
Wattan? Nou moet je zeker ff een kiekje plaatsen, dan kunnen we even oordelen of dat terecht is of niet..
om die beurs geef ik niet zo veel hoor .... maar ik houd de deur altijd op een kier he ! nona ik wil foto !
hahaha wij wel hoor vooral Willy huismuis..... hahah 9 maande beurs, jonge gezinnen beurs,HHbeurs..... ik vergeet t altijd en dan is t op een gegeven moment: NONA, ER KOMT WEER EEN BEURS,WANNEER GAAN WE ?
Hier ook blut... Dus doen we het een keertje als we niet blut zijn... En kom toch sowieso de senseo bij je halen hoor!