ally: denk wel over een 3e die komt er ook maar niet nu ik wil 1.5 jaar wachten moet mn lichham ook maares rust gunnen.. mona79: hij iss idd gelanceerd de gyn heeft m letterlijk en figuurlijk op gevangen zelfs hij had dit niet verwacht.. en ik wilde dat ie dag en nacht door elkaar haalde maar gij is overdag ok gewoon wakker hij zal wel niet veel slaap nodig hebben ofzo.. heb net nog lekker geslapen 1 uurtje zijn er veel die bv geven hier?
mpje wat ze mij dviseerde is bv blijven kolfen dat stimuleert de bv... en idd het helpt kolf nu niet meer yorgos doet dat wel die komt welles voor en snack tussendoor even 5 min wat eten .. en dan 1.5 uur later gewoon weer de volle mep 30 min
Mpje---->> wat een mooie foto! cristel1986----->> Nee dan lijkt het idd dat hij niet veel slaap nodig heeft.. En dan is elk uurtje meegenomen wat ie slaapt..
ai ai ai mijn moederhartje breekt ! Tim is zoooo hartsverscheurend aan het huilen .... niks hielp dus ik ga er vanuit dat het zijn sprong is maar ahhhhh wat zielig zeg ! hij vergat gewoon te ademen ... ik heb hem extra eten gegeven en nu op bed gelegd en nu maar ff kijken
Hey meisjes, Alles oké ? @em : Arm Timmetje...Geef een maar een dikke kroel van tante Fruitdruif @christel : Da's lang geleden ! Eerst zat je bij Maart en Februari, maar ineens verdween uit ons beeld. Een stortbevalling gehad, zie ik...poeh poeh....gelukkig gaat t nu beter met Jorgos. @mpje : achossie....poepke....! @ally...een derde ? nee niet voor mij hoor....Lees het blad "Kinderen"de komende maanden maar eens...hihi @Lucia : Bedoel je bar-le-duc platwater ? Ik hoorde dat Spa teveel zout bevat...of vergis ik me ? @beccaatje : pfff, nee niet 200%, maar maak me toch echt zorgen.... @alemaal : dikke zoen en morgen hebben we Kira's DOOPFEEST ! O XFD
hello ladiezzzz! ik ben er vandaag niet geweest... saai he vandaag de hele dag buiten geweest.... inclusief mannetje en 4 kinderen.... HEERLIJK ik was vannacht buikgrieperig en heb meer dan de halve nacht op de wc gezeten IRRI mocht vanmorgen lekker even wat langer liggen.... maar dat was om 9,30 gebeurd.... stond mn mams aan de deur met een doos vol Afrikaantjes ( die oranje bol-achtige plantjes ) om in mn tuintje te zetten.... SWEET nouja ik er maar uit dus en aangezien paps en de kids al in de achtertuin bezig waren,zijn mn mams en ik maar in de voortuin bezig gegaan....hihihihi enne owjah EMMA ..... mn paps is niet bekend hoor.... hij speelt in de band 48th Highlanders Of Holland is een band van doedelzakkers ( kijk eventueel hier http://www.48th-highlanders.nl/ en dan onder leden JACOB das mijn stiefpaps) heel chill om te horen... krijg iedere x kippenvel als ik ze hoor spelen! toen mn paps 50 werd ,kwamen ze in de tuin spelen,voorafgaand zijn ze aankomen lopen door de wijk heen.. HOEZO BEKIJKS , toen mn mams 50 werd kwamen ze ook met de band naar t zaaltje.... SUPER HOOR! en Becca ja okay..... die handdoek..... ik d8 wat bedoeld ze nou ihihihih iedereen sorry dat ik niet op iedereen reageer nu ff,maar wou ff snel wat typen owjeee t word alweer veel te lang dit verhaal! Nou **kusss**
Hallo allemaal Ik kom misschien morgen nog even hoor.. Hebben een drukke maar gezellig dag gehad, maar ben nu op! Verder gaat alles prima! En met jullie? Cristel: welkom! Ik geef ook borstvoeding!
effe snel me schoonmoeder belde me op da de kleine moest ophalen omdat ie zo bleef krijsen dus wwe zijn naar eerste hulp gegaan en nu hebben ze m opgenomen waarschynl;ijk voor een week om alles na te kijken wat ie nou mankeert da ie zo huilt
Wenneke wat sneu meid ! maar misschien maar goed dat ze eens kijken wat er is ! het is voor jullie ook niet makkelijk zo.... sterkte ! FD heeeeeeeeeeeeeeel veel plezier morgen met het doopfeest ! en thanks voor je knuf ! vanuit hier een dikke pakkerd terug Mamamona ziet er echt gaaf uit op die site ! en mooie kilts hhihi en zeker mooie muziek mijn pa en ma zijn er ook weg van ! en zalig was het buiten ! ik ben ook nog weesten wandelen zo ik ga maffen en ff snel knuffen met tim laatste voeding dus nog snel ... man wil deze geven toedels
WOOOOOW! ! ! FD: wat was dat ff schrikken,maar wat een mooi poppetje hoor! EMMA ach t is niet mijn favo muziek,maar t kan soms erg emotioneel zijn op sommige momenten....... ik heb mn paps laatste x in beverwijk van die fluor gekleurde boxershorts doen kopen en die doet hij nu iedere x aan bij een optreden.... meestal de roze hahaha nouja die beste man vind het zelf erg lachen!!! ( politie-agent van 52 die in zn vrije tijd in een band speelt maak ff een voorstelling ) wenneke: nou meid ik hoop voor je dat er een oplossing voor jullie gevonden kan worden,jullie kunnen nu iig de nachten wel even voor julliezelf hebben en bijslapen, is ook belangrijk dat je zelf wel op krachten blijft! STERKTE
thnaks meiden heb maar beetje geslapen pffffff mis m erg maar hoop da ze snel weten hoe of wat had net gebeld een hy schreeuwde daar ook alles by mekaar om half 8 zelfde tyd als thuis ga effe snel beetje poetsen want vriend was gister tussedoor thuis geweest voor kleertjes en ze voeding en de hond had overal overgegeven ale:
Schrok je van de foto's ? hihihi Die doedelzakmuziek...ik vind t ook wel speciaal. In Amerika spelen ze doedelzak bij de begrafenis van brandweerlieden en politie-agenten....zooo bijzonder En ook in de film Braveheart. Ik krijg er altijd kippevel van. Ik vraag me alleen af of ik dat voortaan ook nog heb, in de wetenschap dat er een 52-jarige agent tussen kan zitten met roze boxershorts XFD Was bal vannacht... Kira om 1 uur en om 3.30uur wakker. Hebben haar even laten huilen en gelukkig sliep ze weer in tot 4.45uur, Toen de fles erin. Onze oudste kwam eerst om 23.30...eng gedroomd en toen om 4.45...eng gedroomd....wilde bij ons in bed...mocht van papa.....lag vervolgens te hoesten, dus ik ben maar in haar bed gaan liggen Blijkbaar voellen ze de spanning van de doop vandaag ofzo....
@Fd Veel plezier vandaag met de doop,en mooie foto's van Kira @Wenneke Balen dat Niels in het ziekenhuis ligt maar hopelijk komen ze er gauw achter wat hem mankeert omdat hij zoveel huilt. Hier weer een goede nacht gehad.Bryan slaapt nu al 3 nachten van 22 uur tot een uur of 6.Hij word standaard om half 5 wakker maar even een speentje erin en hij slaapt nog lekker door.