je kan online 2 voor de prijs van 1 kaartjes halen.. maar je kan erm aar 1 bestellen,ik weet niet of je je kaart 2 x kan gebruiken... zal wel niet!
neeeej met zn 5en Mañana wil ook vast mee en Renzo wil dan vast bij oma blijven! hihihi Jamilia misschien ook wel... nouja dat overleg ik dan wel met mn moeder.....
Eigenlijk Turkije, maar dat idee hebben we enigszins laten varen; is een erg moeilijk land om je te vestigen & pension te starten (werken). Nu overwegen we Oostenrijk. Of Spanje misschien.
ow dat is ook leuk ja! ja ik zit ondertussen weer hongarije te kijken... ik vind het een geweldig land,vooral dat balatonmeer!
heee meiden, Ik ben er ook weer. We hebben vanmiddag ff een toeristisch uitstapje gemaakt naar SchoKland. Best grappig. Foto volgt. Thuis heeft Jadyn een heel klein beetje worteltjes gehad en paps en ik chinees. Toen wou Jadyn absoluut niet slapen (hard huilen). Dat is altijd rampzalig rond deze tijd. Nu zit ze bij paps op schoot en drinkt ze diksap. Dat wou ze wel! Om half 8 mag ze weer een fles. Maar eerst een beetje BV. Daar wil ik nog even een paar mooie foto's van en dan stop ik definitief. Ik heb vanmorgen ook geen BV gegeven en ook bijna geen stuwing o.i.d. M'n melk is dus echt zo goed als op... Miekje...wat super dat je scriptie af is! Hopelijk wordt hij goedgekeurd! Nona..je mag mijn JG pas wel gebruiken!
vorig jaar op de jonge gezinnen beurs geweest. Ik vond het ook een ramp. Stond binnen een half uur weer buiten. Verschrikkelijk! Zoveel baby's, mama's en dikke buiken heb ik nog nooit per vierkante meter gezien! Volgens mij had dat van de brandweer ook nooit zo gemogen!
Whahaha dan woon je niet hier in de buurt want het stortregende hier net! Druppelt nu nog na... FAYLINN HEEFT NET HAAR EERSTE ¼ LIGA EERSTE STAP KOEKJE NAAR BINNEN GESOPT! We konden het niet laten, ze smakt ook zoveel de laatste tijd. Volgens mij was/is ze gewoon echt toe aan iets anders erbij.. Ze vond het lekker!