WOOW GEFELI hoe heet ie? een week stilhouden..... hahaha ik lag al te bellen toen ze me aan t hechten waren
Dit was officieel de laatste keer (maar officieus niet, hoor). Ze heeft heel goed gedronken. 13 rechts, 7 links. Ze wou daarna ook geen fles. Misschien dat ik nog 1 BV per dag aanhoud, eventueel met een flesje erbij..... Jadyn vindt de minimonkey sinds kort leuk.
Hallo mammies. Heb weer bijgelezen. Het was een leuke dag. We zijn dus kleren gaan kopenmaar we waren al een beetje op de prijzen aan het letten om niet boven ons budget te gaan. Komt mijn schoonmoeder af dat mijn schoonvader had gezegd dat zij gingen betalen. We hebben dus zomaar alles cadeau gekregen. Lief hé. We zijn ze heel erg dankbaar, nu kunnen mijn centjes die ik had omgezet weer naar mijn spaarrekening voor moeilijkere dagen. (oktober dus want dan hebben we maar 1 loon)
We zijn wel heel erg verschoten van de totaalprijs. Dat was eventjes mijn half maandloon. Heb je als schoonmoeder maaar kleding in het mandje blijft leggen voor de kleinkids.