Sorry MJ kan je niet helpen. Ynse krijgt fruit en groentehapjes al als volledige maaltijd.(+ 3x bv) In totaal dus 5 voedingen.
Een onverwachte rekening? Of was je hem vergeten? Ik ga misschien mijn kinderkleding bestelling afzeggen. Zag veel leukere dingen in de winkel. Maar die komen vast pas in de webshop NA de kinderkorting... . Overigens niks meegenomen. Ik ging voor rompers, en kwam ook met rompers thuis .
hihih bryan start smorgens al wat vroeger op alysha was vanmorgen ook a om 6.30 wakker en 6.45 eruit,maar om 7.30 pas een fles...... toen oom 12:00 .. ze was op mn terugweg in slaap gevallen hihihi en om half 4 worteltjes gehad en nu valt ze op mn arm in slaap
ik wil van de week ff @ H&M heb vrijdagnacht toch nog wat besteld..... 70 euro eerst ff wachten tot t binnenkomt als ik @ H&M ga ga ik voor die grijze & bruine dikke sokjes voor kleine A ( )
Hier hadden ze ze niet. Dus ga ik wel bestellen. In de winkel hadden ze mooie paarse trui (gebreide). En... die laarsjes in het zwart leer.... STOER!!!!! Maar twijfel nu. Heb ze nu in het cerise. Stond in de HEMA en daar had een dame ook een uk met de cerise laarsjes. En toen vlogen ze zo uit de buggy. En die moeder op kwade toon. Oh... daar gaan ze al WEER uit. En haar vriendin ze oppakken en zei een naam die ik niet verstond (tenzij Moaatje klopt ) wat ben je toch LASTIG!
Jamilia zag in t winkelcentrum toenstraks bij "van haren" gewldig dora laarzen en die waren maar 24,95 helaas had ik heen geld daarvoor....