Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    :idea: Bedankt voor de recepten meiden!

:idea: Jadyn heeft net een half uur liggen zeuren in bed en toen 10 minuutjes geslaapt. Daarna weer wakker, dus naar beneden. Nu is ze vrolijk. Ga haar zo maar worteltjes geven. Eens kijken of ze daar zin in heeft. En dan nog een fles. Maar dit is voor haar nog niet de laatste fles, want ze komt aan het eind van de avond ook nog een keer. Eerst maar eens van de nachtvoeding af en daarna deze late voeding proberen te laten vallen...Ik houd jullie op de hoogte!

2. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik ga tim ook weer eens halen
    hij heeft nog een half uur liggen brabbelen en gillen in bed haha blijft leuk
    en nu een half uurtje geslapen
    eerst ff knuffelen en dan staat er voor hem bloemkool op het menu !

3. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Samantha slaapt nooit rond vijf uur.

4. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nieuw record hier !

tim heeft een heel potje bloemkool op

hij wou zelf meer dan een half potje en at zo dat andere potje ook ff weg
    hahahahahaha

5. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Ha meiden,

@mamaNona,
    Gelukkig wijffie dat er niets ernstig met Jamilia is! Dat consultatiebureau is niet wijs zeg!

Ik ben benieuwd wat de MM zegt hoor vrijdag aan de foon, ga duimen voor je! Zijn de kiddies nog meegeweest?
    Hoe was je sollicitatiegesprek bij de Ikea?

Heb je mijn sms gisteravond laat nog gehad? Ik ahd niets terug gekregen :cry:

@Emma,
    Jeetje meis erg voor je moeder zeg! Een hele dikke knuf!

Dat heeft Demi ook als zij heeft gegeten en ze draait op haar buik dat ze dan gaat spugen.

@MaryJane,
    Joepie, wat goed van Jadyn! Super zeg!

Meis heel veel succes morgen als je moet gaan werken.

Zooo wat een dure rekening zeg van de auto! Wat hebben ze alemaal gedaan?

@DS,
    Wat goed van Samantha zeg!
    haha ja dat klopt Samantha, Demi en Ynse zijn echt de kleinste!

@Zuurtje,
    Hoeveel woog Ynse toen ze geboren werd?

@E Kosters,
    Heel veel succes alvast voor woensdag met werken.
    Balen dat de BV terug loopt!

@Sabbe,
    Leuke foto's!

Gefeliciteerd met Jesse

Ik ben vanmiddag met Demi naar het CB geweest om even te wegen tussen door.
    Ze weegt nu 6450 gram. Ze is in een maand tijd maar 350 gram aangekomen. "Oh, dat is weinig" zegt die griet van het CB.
    Ging ze daarna de groeicurve invullen zegt ze:"Maar ze groeit wel heel mooi mee met de groeicurve, dus niets aan de hand!"
    Ondanks dat ze dat zei dat er niets aan de hand was maak ik me wel weer zorgen hoor!

Ik schrijf altijd de hoeveelheden op wat ze drinkt en de oma's als ze oppassen doen dat ook.
    Het valt wel heel erg op dat ze bij mij de flessen altijd leeg drinkt, dus 200cc en bij de oma's en bij mannetje maar 170 - 180cc. Het lijkt wel of ze een loopje neemt me mannetje en de oma's.

Fruit is ze helemaal niet gek op, want dan eet ze maar een half potje en groente zoals wortels en tuingroente met rijst eet ze een heel potje op.

Hebben jullie misschien nog tips?

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Divi Ynse woog 3,225kg bij de geboorte. ;)

7. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey divi meidje als ze bij CB zeggen dat ze mooi mee groeit is het goed hoor !
    tim was ook maar zo veel gegroeid in een maand ... maar die gaat helaas met lijn naar beneden en dan is het anders.. heb je zelf gekeken in je boekje ! als de lijn omhoog gaat is het prima !
    en ze drinkt toch goed zo te lezen ! en idd ik krijg ook het meeste klaar met drinken maar het is ook zo dat ze dat wel weten hihi
    tim wil ook geen fruit.. ik blijf het aanbieden maar als hij niet wil dan maar niet
    ik geeft nu extra een danoontje ! vind hij wel lekker en omdat hij toch moet groeien vind ik het prima !
    we zijn gestopt met nutrix dan wou hij niet eten ... ja het is en blijft puzzelen !
    knuffie voor jullie
    ik ben nu begonnen met een liga geven maar ook dat vind hij niks .. tja ik blijf het maar proberen...

en thanks voor mij ma maar het is nix ernstigs gelukkig .. het woord k klinkt altijd erg maar dit zaait niet uit of wordt je niet ziek van het is wel iritant en jeukt ..
    over 2 mnd gaat het eruit en weg is probleem

misschien doe ik hier luchtig over hoor maar mijn schoonvader heeft echt de ziekte gehad en dan is het idd een ander verhaal ... dit is gelukkig goed op te lossen al blijft het wel sneu voor haar !

8. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Jadyn drinkt ook bijna nooit 200 cc, hoor. Op hoeveel voedingen zit Demi nu? Jadyn heeft nog wel 6 voedingen. Binnenkort hopelijk 5. Qua bijvoeding kan ik er nog weinig van zeggen. Ze heeft vandaag pas voor de derde keer worteltjes gehad. Blijven proberen denk ik...

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    misschien een tip die kan helpen
    als je kleintje wel danoontje eet en geen fruit wil: doe dan eens een beetje fruit in het danoontje. Lukt dit goed kan je volgende keer iets meer fruit erin doen. Zo kan je dan verder doen tot je alleen fruit over hebt. ;)

10. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    :idea: All: Jadyn heeft weer heerlijk een half potje worteltjes opgesabbeld. Ze vond het heerlijk! Na 1/3 potje wou ze meer! Ik word er ook steeds handiger in. Deze keer hoefden niet alle kleertjes in de was ;). Zometeen nog een fles. Officieel mag ze weer om half 9, dus ik probeer nog ff te rekken. Bij de eerste tekenen van vermoeidheid is het flessen en naar bedje!

Hoe is het verder met iedereen?

11. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Hoeveel cc-tjes drinken jullie kindjes per dag?
    Het was toch gewicht in kilo's x 120-150 cc / aantal voedingen?

En het was toch absoluut niet meer dan 1 liter per dag?

12. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    als Ynse hier melk uit een fles krijgt drinkt ze of 200cc of 250cc. Vind ze dan toch wel lekker ;)

13. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    :idea: zuurtje: goeie tip!

Hier alleen nog worteltjes gehad en 1 x dixap. So far so good. Nog veel te proberen...

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Emma en MJ wat goed van jullie kids dat ze zo goed hebben gegeten ;)

15. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Bryan drinkt 4x 210 cc en drinkt ook alle flessen dus 840 cc op een dag.Daarbij krijgt hij een potje fruit en een potje groente op een dag en een danoontje na.

16. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    tim nu 3x 200 en 1x 230 (als hij wil want vaak niet op) een danoontje en half potje groente en fruit
    ik vind het top van hem dat hij het probeerd !
    zo bekijk ik het nu maar ipv wat hij heeft laten staan....

17. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    jahhhhhhhhhh 1e x dat hij een heel potje en nog met smaak ook op zat te peuzelen !
    nou wist ik al dat hij bloemkool lekker vind maar ik blijf de rest ook proberen hoor ....
    we hebben ook al potjes vanaf 6 mnd staan is ook een ander smaakje maar toch nog maar een weekje wachten ..

18. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    :idea: Emma
    Wat goed van Tim een heel potje bloemkool opgegeten

19. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ja het gaat echt weer ff goed met eten

maar ik zeg het niet te hard want een paar goede dagen levert vaak een paar slechte dagen op
    maar voor nu ben ik erg happy !

heb je al iets van je 2e sollicitatie gehoord ?

20. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Nee nog niks gehoord

Deel Deze Pagina