**hey meiden ik huppel naar bed ! ik ruim nog ff mijn rotzooi hier op van vandaag schuif mijn stoel aan en zet de laptop uit ik lees dat nona een gezellig gesprek heeft gehad maar had graag meer geweten haha ik wens iedereen een super nacht draai nog ff terug voor een laatste zwaai naar jullie voor vandaag en wandel op mijn gemakje naar huis het is nog best lekker buiten tot morgen meiden WELTRUSTEN**
Dankjewel! Morgen nog één dagje vrij Ds: voor als ik het vergeet; alvast veel succes donderdag! MJ: Ben denk ik te laat maar ik wilde je nog een fijne (werk)dag wensen voor morgen. Hoop dat de brugpiepres zich gedragen!
* Miekje huppelt met Emma mee de deur uit, Miekje gaat linksaf ipv rechtsaf, anders komt Miekje niet thuis, hihi.. Truste voor iedereen.. *
eind van de week/begin volgende week..... ik zeg ... "nou lekker duidelijk..... en dat is dus uiterlijk : " die man lache.... ja donsdag ofzo... maar t word vast eerder..... nou ben benieuwd... vrijdag bellen ze van de mediamarkt of ik voo rhet 2e gesprek mag.....