welterusten! ja ik weet niet meer... we hebben gelachen en vanalles bsproken,maar ik hoor t eind van de week/begin volgende week/......
WIJ wilden weten of je al wist of je aangenomen was en hoe je gesprek ging! We waren allemaal erg benieuwd, net of we zelf op gesprek waren, hihi Maar eh, je hebt inmiddels al antwoord gegeven hoor!
hahahah ja ik heb ff veel getypt ja... hahah ik overheers weer s de laatste aantal pagina;s ja ik heb geen id,t was gezellig en ik had op alle vragen een goed antwoord vond ik zelf..... dus tsja...... afwachten.. er is er vast een beter dan mij..... maar dat boeit niet... we gaan gewoon vrolijk door met solliciteren overal een aangezien ik er nog een stuk of 5 de deur uit heb gedaan,hoor ik daar binnnekort misschien ook wel meer van!
whahah SNORRIE .... zo noemde jamilia mijn snorfietsje altijd.... mijn tomosje.... hahaha daarop ging ik naar mn werk ( 10 km verderop) en had een zitje achterop waar jamilia op kon.... en snorfiets was dr te moeilijk toen ze 1,5 was.dus maakte ze er SNORRIE van.....
SLOERIE ! ! ! ! ! ! BEN JE DR AL S WEER ? ? ? ? KMIS JE ! ! ! ! ! Volgens mij zag ik je net langskomen maar ging je achteruit
Mama's ik ga ook slapen. Slaap lekker iedereen. *ruimt haar boeltje nog even weg en zet de stoel terug op zijn plaats*
Wat denk jij wel niet van mij Tuurlijk zal ik je hier missen! Ik houd ervan als anderen veel kletsen! Hoef ik zelf niet veel te zeggen