@Emma, ja de lijn van Demi gaat eigenlijk wel omhoog maar niet zo stijl omhoog zoals het eerst ging..... Ik doe nu tegenwoordig een kwart tot halve liga pureren en dan in haar fruithap en dat gaat nog net haha.... Misschien en tip voor me schoonzoon @MaryJane, Demi krijgt 4 flessen en dan een half potje fruit en een potje groente. Half potje fruit met Liga er door heen, want meer eet ze echt niet, ze hoeft het gewoon niet. Misschien straks die potjes van 6 maanden>? @Zuurtje, Bedankt voor de tip meis, dat ga ik morgen eens ff proberen met het fruit! @Miekje, We gaan heel hard duimen voor je! En geniet nog even van je vakantie! Hoeveel geef jij nu per fles aan Julen? Dank je wel meis! @Wicjuh, Leuke foto van Faylinn! Super dat je die stoel heb besteld, beter dat je dan ook garantie heb. @MamaNona, Wij duimen hier heel hard voor jou! @All, Dank jullie wel... Divi gaat nu ff lekker douchen en dan heerlijk naar bed! Tot morgen meiden, slaap lekker! liefs Divi
DIVI jij zeggen dat je op de pot zit,ben je gwoon heir aan t posten ** Nona ruitm de boel op en loopt t hek uit,doet t hek op slot en wandelt naar huis.....**
hihihi Ja een minuut er voor! Maar ben wel weer lekker opgeknapt hoor haha haha haha Een olifant was er jaloers op
Staat op bv-forum. Vanaf zo;n vijf maanden mag je je kindje uit een beker leren drinken/oefenen. Vooral als ze flesweigeraar zijn. Kan geen kwaad, Is goed voor de mondmotoriek., En zodra manlief of ik een glas of beker drinken pakken, wil ze het afpakken . Een keer liet manlief haar zijn glas water houden, en ze probeerde het direct naar haar mondje te brengen, Voor sommigen is dit het signaal voor fruit/groentehapjes, en beginnen daar dan ook mee. Maar voor mij was het signaal dat ze precies weet wat ze met een beker moet doen, en dat wist ze ook, Ze heeft hem zelf vastgehouden. Slokjes uitgenomen, en bijna niet geknoeid . Aan een fles-speen zal ze denk ik niet wennen. Anders zou ze wel meer dan het hoognodige drinken uit de fles. Ze is eigenlijk nog steeds flesweigeraar. Ik denk dus ook dat een tuitbeker (ookal geschikt vanaf 3 mnd) niks wordt. Maar die heb ik ook, ook een keer proberen . Alle opties bij flesweigeren:
Ja, Samantha had een paniek? aanval. Vreselijk huilen, volle neus. Slaapt inmiddels weer. Tandjes denk ik. *Ruimt haar zooi op (en Samantha's speelgoed), voelt of het hek goed op slot zit, klimt over het hek, en loopt naar huis.*
Goedemorgen meiden Hier een hele korte en slechte nacht achter de rug. Zoontje was aan het spoken en toen ik eindelijk goed en wel een beetje had geslapen werd ik wakker van het nachtlichtje van mijn mannetje. Maar aangezien het nog geen half 5 was (3.40u)even op mannetje geroepen waar hij was(lag niet meer naast me en bleef langer weg dan ij normaal doet). Hij voelt zich niet lekker vandaag maar is toch werken.( van half 7 tot half 11) Kan eventjes niet meer in slaap geraken. Straks nog maar een poging doen. O het is dinsdag vandaag, misschien maar een de kids vroeg uit hun bed vissen en naar de markt gaan. Knuffie
** pakt sleutel, doet hek van het slot, sleept zuurtje mee naar binnen en parkeert haar op een stoel, zet de koffie aan en water in de waterkoker ** Mogge meiden! Tnx Rapley ...dat is toch met stukken, ipv papjes? Dat overwegen wij hier dus ook. Iig, stukken, niet papjes. Dacht dat dat Rapley was.. eens zoeken..
Goedemorgen Wicjuh. *Ja sorry had de sleutel nog niet genomen, wilde nog even van de frisse ochtendlucht genieten.*
goeiemorgen meiden! Ik sta op het punt om naar m'n werk te gaan. Na een vreselijke nacht. 22.00 naar bed, 23:30 voeden, 3.30 voeden (na 40 min. huilen), 06:30 voeden (na 30 min. huilen). Bah.....maar we zijn weer wakker en het is weer dag en we gaan er tegenaan! Jadyn gaat lekker met haar (4 dagen oudere) nichtje bij oma spelen. Hopelijk tot vanavond! liefs MJ