ja ik wist alleen dat ze in het ZH new borns BV uit een bekertje geven ivm wennen aan een speen,vandaar Dit verklaard een hoop .stoere meid die kleine S.
Goeiemorgen MJ:Balen van je nacht meis.Heel veel succes en plezier vandaag op je eerste werkdag?Ging je vandaag niet varen : Zuurtje:Balen van je nacht meis.Beterschap voor je mannetje. Hier een betere nacht gehad dan gisteren.Bryan werd tegen 5 uur wakker en om kwart voor 6 de fles.Om kwart over 6 weer in bed en hij slaapt nu nog lekker.
GOEIEMORGEN! hier hadden we gisteren ook een record! jesse at zomaar eventjes dat potje dat ik gekregen had helemaal leeg. Dus gaan we er straks meer halen. Maar ik zou dolgraag hebben dat hij vers eet, dus mss na een tijdje wat vers eronder doen. Maar vannacht jeetje. Vanaf 23 uur huilen. Ik dacht van de jeuk, want hij krabte precies een beetje. Dus zalfje gesmeerd, maar nog steeds huilen. Dan maar flesje gegeven. Dan heeft ie geslapen tot 7.30. Zijn buikje ziet nu helemaal rood (en na de fruitpap zijn wangetjes ook) De wangetjes zijn beter met die vernix zalf van zwitsal. Maar de rest... Het zalfje van de ka helpt niet, dus wil ik iets anders proberen want ze wil nog geen cortisone. Iemand nog tips? Jesse zit trouwens op 1 liter flesvoeding per dag Is dat niet wat veel? Fijne dag allemaal! Grts
redone: Fijn dat je nacht al wat beter was en Bryan is alwel vroeg zeg ! Hier vanmorgen om 8 uur alysha uit bed geplukt,die was ik vergeten gisteren nutrix bij de fles in te doen,maar gewoon nog doorslapen hè \/ SUPERGIRL Ik ga met 10 minuten Jamilia naar school (PSZ) brengen en dan als ik thuis kom Alysha in bed doen en dan ff lekker poetsen
heb je al sudocreme geprobeerd? of babypoeder ? ja ik heb weet t niet hoor 1 liter in max per 24 uur sommige kids hebben wat meer nodig fijn dat ie het potje wel wou! ik moet nu weg!
Ja dat klopt maar hij is verkouden.Ik denk dat hij daardoor wat eerder wakker is.Zijn neusje zit dan helemaal vol en hij kan dan moeilijk ademhalen.
meiden heb 2weken vakantie dus ben er niet zondag dolfinarium geweest echt super niels krijgt ook 2 tandjes door http://www.mijnalbum.nl/Album=TTRKVMLK
Goeiemorgen, straks even kijken of ik kan bijlezen. Hebben een goeie nacht gehad, ons meisje sliep van 10 tot 7! Ze krijgt nog 5 borstvoedingen per dag, tussen mijn werk in kolf ik af, en ze drinkt goed van de fles. Morgen naar K&G (jullie CB) eens horen hoeveel ze weegt en meet.
Zoooo was ik weer.... heb al weer een wasje gvouwen,opgehangen en er draait er weer een Jamilia wegbregen gng super,ze ging gelijk spelen en zei dat ik moest weggaan.... ze heeft me heftig nagezwaaid ,heb eralle vertrouwen in dat t goed gaat R. ja dan kan ik het voorstelln dat B. wat vroeger wakker word,wel een gelkuk dat ie dan nog weer doorslaapt na het eten!
\/ voor een goede nacht Hoeveel drinkt ze uit de fles gemiddeld? Ben benieuwd naar de lengteen gewicht
** Nona zet de laptop op stand-by en schuift weer af van tafel, pakt een doek en de stofzuiger en huppelt naar de zolder.... zo dan gaan we hier maar eens beginnen**
Goedemorgen! Wenneke, een fijne vakantie! Pff, Jens was weer half 7 wakker. Heeft hij de laatste week bijna iedere ochtend. Ben niet meer gewend om vroeg te gaan slapen, de afgelopen maanden was het altijd pas 8 uur! Eerst kregen we ook een lach van oor tot oor maar nu is hij steeds boos en wil zo snel mogelijk eten om vervolgens bij mij in slaap te vallen Hij krijgt al meer voeding 's avonds maar dat lijkt niet te helpen. Iemand tips?