Hij krijgt nu: 210+7schepjes met 3 scheppen nutrix! Alleen gisteren sliep hij hierdoor langer (kreeg eerst minder). Ach, we moeten het er maar gewoon mee doen. Het is alleen onhandig met zijn schema want hij slaapt 's ochtends ook nog maar een uurtje en trekt het dan eigenlijk niet tot de middag!
Nona, laat maar zitten. De bus is er, dus we gaan zo vertrekken naar Giethoorn. Fijne dag allemaal! xx MJ
hahhahaha doe je best! IK GA NU OOK FF WAT DOEN VOOR KLEINE A WAKKER IS/MOET MAKEN VOOR HAPPE HAPPE ...
Ja, is Rapley. En lees net bij feb.mamaś dat het boek: Eten voor kleintjes: van borst tot boterham erover gaat.
Ik heb vanmorgen fruitpotjes gekocht bij de kruidvat van 200 gr.Wist niet dat dat er was want ik kocht altijd van olvarit. En Bryan heeft een pot fruit opgegeten en ligt nu nog lekker te spelen.Als hij een olvarit potje krijgt wil hij gelijk de fles erachteraan.Maar nu nog geen fles gehad en ondanks dat hij zo vroeg wakker was zitten we weer mooi op schema wat hij anders altijd heeft. Super toch : :
hahah mn huis schoon.... dat ging ik maken ze krijgt nu nog uit een potje hoe maak jij de fruit potje klaar eigenlijk ?
hahahah dat had ik dus bij alysha ook al gemerkt,dat ze de fles niet gelijk wou... en ze zijn flink goedkoper dan olvarit he ? LANG LEVE KRUIDVAT
zo ik ga alysha uit bed halen,potje fruit uit de kast trekken,ff happen en dan vliegen naar school..... gelukkig is het hier praktisch om de hoek